پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مرداد 1402 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 138547

آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیران می‌توانند کمک‌های خود را برای اعزام مددجویان به کربلای معلی به کمیته امداد اهداء کنند.

به گزارش صدای جنوب ، قباد مبشری افزود: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای اعزام مددجویان به زیارت اربعین حسینی قصد تامین هزینه سفر تعدادی از مددجویان زیر پوشش این نهاد را با استفاده از کمک‌های خیران و موسسات خیریه دارد.
مبشری گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را دفاتر ۱۷ گانه کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد تحویل دهند.
وی به دیگر راه‌های مشارکت خیران برای کمک به مددجویان زائر کربلا در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: شماره‌گیری کد #۹*۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ از دیگر راه‌های مشارکت مردم در این امر خیر است.
مبشری با بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی از مددجویان هستند که آرزوی شرکت در پیاده روی اربعین را دارند، ولی به دلیل عدم توانایی مالی نمی‌توانند به زیارت بروند، گفت: از مردم نیکوکار استان دعوت می‌شود تا مثل همیشه با مشارکت در این امر خیر یاریگر نیازمندان باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ایجاد پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای موکب‌های اربعین اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق کمیته امداد کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به موکب‌های اربعین برای رفاه زائرین کربلا اهداء کنند.
مبشری یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در ایام اربعین را پویش خاطره نویسی و ارسال تصاویر عنوان و بیان کرد: مددجویان علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند خاطرات و تصاویر خود از سفر اربعین ۱۴۰۲ را تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ به ایمیل j.kazemi@emdad.ir حوزه فرهنگی کمیته امداد استان، ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بعد از ارزیابی آثار، به ۳۰ اثر برگزیده، هر کدام مبلغ دومیلیون ریال اهداء خواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت