پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 مرداد 1402 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 138568

سرپرست شهرداری دهدشت:

کانال دفع آب های سطحی شهر دهدشت با اعتباری بیش از ۳۰میلیارد ریال در حال اجراست

صدای جنوب: سرپرست شهرداری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: طرح احداث کانال دفع آب های سطحی شهر دهدشت با اعتباری بیش از ۳۰میلیارد ریال در سه مرحله در دست اجراست.   آیت تقوی اظهار داشت: کانال دفع ابهای سطحی با همکاری مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تامین اعتبار در سه منطقه از شهر […]

صدای جنوب:

سرپرست شهرداری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: طرح احداث کانال دفع آب های سطحی شهر دهدشت با اعتباری بیش از ۳۰میلیارد ریال در سه مرحله در دست اجراست.

 

آیت تقوی اظهار داشت: کانال دفع ابهای سطحی با همکاری مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تامین اعتبار در سه منطقه از شهر دهدشت در حال اجرا است.

 

وی بیان کرد: این طرح به طول بیش از ۲ کیلومتر به منظور بهسازی معابر و رفع مشکل آب گرفتگی‌های چند مسیر در مرحله اجراست که با انجام این عملیات از آبگرفتگی معابر در فصل بارندگی به شدت کاسته خواهد شد.

 

تقوی تصریح کرد: این عملیات با هدف هدایت آبهای سطحی مسیر و جلوگیری از تجمع نزولات آسمانی صورت گرفته است. وی افزود: با هدایت این آبها به تصفیه خانه امکان بازیافت و استفاده مجدد برای آبیاری فضای سبز شهرداری فراهم خواهد شد.

 

شهر دهدشت با جمعیتی افزون بر ۶۵هزار نفر جز پرجمعیت ترین مراکز شهرستانهای ۹گانه استان ۷۱۳هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت