پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1402 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 138912

آغاز نهضت آسفالت راه‌های روستایی لنده

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان لنده از آغاز نهضت آسفالت در دو بخش مرکزی و موگرمون لنده خبرداد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، یامین آبرزون در خصوص آسفالت راه‌های روستایی شهرستان لنده گفت: برابر اهتمام جدی دولت برای محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار به‌خصوص در شهرستان لنده شاهد عزم راسخ مسئولان برای رفع محرومیت‌ها در حوزه راه‌های روستایی هستیم.

وی افزود: بحث زیر سازی و آسفالت راه‌های روستایی در دو بخش مرکزی و موگرمون به طور هم‌زمان در حال اجرا است که این به‌نوعی عدالت اجتماعی در خدمت‌رسانی نیز اجرایی شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان لنده گفت: عملیات بازگشایی و زیرسازی محور روستایی مالشیخ، دره زنگ، آتشگاه با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد ریال در حال اجرا است و روزهای آینده بحث قیرپاشی و آسفالت آن آغاز خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث روکش آسفالت روستاهای مونه و شیتاب در بخش موگرمون نیز به طول ۶ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال در روزهای آینده نیز اجرایی خواهد شد.

آبرزون گفت: محور ارتباطی روستایی گرده کلات در بخش موگرمون به سمت دلی مهرجان نیز زیرسازی و در روزهای آینده نیز عملیات قیرپاشی و آسفالت آن اجرایی خواهد شد.

وی افزود: تمام تلاش دولت سیزدهم رفع محرومیت‌ها و تلاش برای ارتقای سطح زندگی شهروندان در مناطق محروم است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان لنده گفت: خدمات ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته حقیقتاً بسیار عالی بوده است؛ ولی باتوجه‌به عمق محرومیت‌ها این تلاش ارزشمند کمتر دیده می‌شود.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت