پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1402 ساعت 02:06:: شناسه خبر: 139478

آموزش و پرورش کهگیلویه با آمادگی کامل استقبال مهر ماه می‌رود

فریدون فاطمی زاده پیش از خطبه های نماز جمعه دهدشت به تشریح اقدامات انجام گرفته برای بازگشایی مدارس پرداخت و گفت: هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نخواهد ماند.

صدای جنوب:

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: این مجموعه با آمادگی کامل به استقبال مهرماه می‌رود.

فریدون فاطمی زاده امروز پیش از خطبه های نماز جمعه دهدشت به تشریح اقدامات انجام گرفته برای بازگشایی مدارس پرداخت و گفت: هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نخواهد ماند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر این است که تربیت تک بعدی نباشد و به دروس پایه تنها نپردازیم.

وی اضافه کرد: رویکرد ما بر این است که با اتمام دوره تحصیل دانش آموز آمادگی پذیرش مسئولیت در جامعه و ایفای نقش داشته باشد.

فاطمی زاده با اشاره به اینکه تمام انچه برای برنامه ریزی مناسب لازم بود انجام گرفته است، بیان کرد: در این راستا ساماندهی فضاهای اموزشی زیربنای کار بود.

به گفته فاطمی زاده امسال پنج واحد فضای آموزشی نوساز با ۳۴ کلاس درس به شهرستان اضافه شد.

وی گفت که با بهره‌برداری از مدارس جدید بعضی از فضای مستهلک از دور خارج شد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: با ساماندهی نیروی انسانی و تامین فضای آموزشی هیچ دانش آموزی امسال در شهرستان از تحصیل باز نمی ماند.

فاطمی زاده به ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: از حیث پوشش تحصیلی تا دورترین روستاها حتی با ۲ دانش آموز در نظر گرفته شده است به گونه ای که هیچ دانش اموزی از اموزش بازنماند.

فاطمی زاده گفت: دوره های ضمن خدمت برای نیروی انسانی برگزار شد و رتبه اول استان در اموزش نیروی انسانی را کسب کردیم.

به گفته فاطمی زاده ۱۳۰هزار نفر ساعت معلمان ابتدایی سال گذشته اموزش دیدند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه شعار دولت حمایت از مدارس دولتی است، افزود: بنا بر این است که سطح مدارس دولتی ارتقا پیدا کند و هیچ کس مجبور نباشد فرزند خود را به مدارس غیر دولتی بفرستد.

وی با بیان اینکه در سال، های گذشته پایه اول ابتدایی تا روزهای اخر سال معلم تامین نمی‌شد، اضافه کرد: امسال اما مجرب ترین معلمان فرهنگی با انتخاب مدیران مدارس نیروی تخصصی برای اموزش نیروها بکار گرفته شد.

فاطمی زاده گفت: سال اینده نیاز به مدارس خاص و پرداخت شهریه نخواهد بود و نیاز به مدارس دولتی تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای پوشش دانش اموزان نگاه دولت بر این است با لباس گذشته در مدارس حضور پیدا کنند، تاکید کرد: اولیای دانش آموزان در مسایل تربیتی مشارکت داشته باشند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت