پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1402 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 140092

مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه خبرداد:

پلمب یک واحد خبازی در دهدشت به‌دلیل تخلفات بهداشتی

مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه از پلمپ یک واحد نانوایی در شهر دهدشت خبرداد.

صدای جنوب:

مدیرجهاد کشاورزی کهگیلویه گفت:  کیفیت پخت نان، رعایت قیمت‌های مصوب، وزن چانه و رعایت ساعت کاری پخت  از دغدغه‌های این مجموعه است و بازرسی ها بصورت مستمر وقاطع انجام میشود.

کیومرث روزیان همچنین به لزوم رعایت موازین بهداشتی توسط نانوایان و برخورد متناسب با مردم تاکید کرد و اظهارداشت: نانوایان می‌بایست ضمن توجه به رعایت بهداشت فردی، از ورود مراجعین به محیط پخت نان ممانعت نمایند.

وی تاکید کرد:شهروندان دردهدشت وسایر بخش های کهگیلویه در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط نانوایی‌ها، مراتب را به واحد بازرسی این مدیریت و دستگاه‌های متولی اعم از شبکه‌بهداشت و درمان، اتاق اصناف و بسیج اصناف اطلاع‌ دهند.

روزیان هدف از بازرسی مستمر از نانوایی‌ها را تشویق نانوایان فعال و برخورد قاطع با متخلفین عنوان کرده وگفت: در بازرسی انجام شده در ماه جاری به تعداد ۳٠٠مورد، ضمن ارائه اخطار به ۲۵ واحد خبازی، ۱٠ واحد نیز بدلیل کم‌فروشی، عدم رعایت ساعت کاری جریمه  و یک واحد بدلیل عدم رعایت موازین بهداشتی نیز پلمب شد.

وی تاکید کرد: سهمیه آرد واحدهای متخلف ضبط و با همکاری فرمانداری، شرکت غله و استانداری به خبازی های  فعال و نمونه تخصیص داده خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت