پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مهر 1402 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 140119

سیگنال مثبت شورای نگهبان به تاجگردون/ امکان تایید صلاحیت کسانی که تایید صلاحیت نشدند و یا اعتبارنامه آنها رد شده است

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: امکان تایید صلاحیت کسانی که در دوره های گذشته تایید صلاحیت نشدند و یا اعتبارنامه آنها رد شد در این دوره وجود دارد.

صدای جنوب:

«عباسعلی کدخدایی» روز شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ در حاشیه نشست با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: ضمن دیداری هایی که با مسئولان استان داریم با هیات های نظارت استان و کارشناس جلساتی خواهیم داشت و توصیه هایی در حوزه انتخابات داریم.

وی افزود: هم اکنون داوطلبان در حال ثبت نام اصلی و نهایی هستند و ما هم طبیعتا باید فعالیت های خود را در حوزه نظارتی و همکاری با حوزه وزارت کشور و استانداری ها و هیات های اجرایی سرعت ببخشیم.

وی اظهارکرد: همه این اقدامات در کنار هم دست به دست هم می دهند تا انتخاباتی که در خور و شأن جمهوری اسلامی و مردم است با توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» انجام شود.

به گفته کدخدایی، شورای نگهبان هم مثل همیشه بدنبال تضمین سلامت انتخابات است و طبیعتا اقداماتی که انجام خواهد داد با در نظر گرفتن همین راهبردهای اساسی است که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، امیدواریم که اقدامات نظارتی ما در شورای نگهبان و هیات های نظارت استانی و شهرستانی به گونه ای باشد که تامین کننده این راهبردهای اساسی باشد.

تایید مجدد ردصلاحیت ها و یا کسانی که اعتبارانهاردشده همچون غلامرضاتاجگردون سیگنال مثبتی برای گرم شدن تنورانتخابات میباشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت