پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آبان 1402 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 140480

موضع قطعی امام جمعه چرام در مورد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی

امام جمعه چرام به طور صریح مواضع خود را درقبال انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان نمود.

صدای جنوب:

حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم سالار همواره برنقش و اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی تأکید داشته و انتخابات به عنوان مهمترین عرصه ظهور و بروز اراده مردم در اداره ی امور تلقی می شود.
امام جمعه چرام افزود: راهبرد تعیین شده رهبری برای انتخابات با چهار واژه کلیدی رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت مطرح است که مسئولین ذی ربط برای آن باید برنامه ریزی داشته باشند.
وی ادامه داد: حضرت آقا حضور حداکثری در انتخابات را خواسته‌اند طبعا وزارت کشور و شورای نگهبان و هیات های اجرایی و نظارت با همین سیاست موضوع را دنبال می کنند و زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم می کنند.
افشار عنوان کرد: رهبر حکیم انقلاب معیارهای انتخاب خوب و شایسته را بیان می فرمایند و مردم به دنبال مصادیق خواهند رفت.
امام جمعه چرام با بیان اینکه ائمه جمعه با دنبال کردن این مشی رهبر معظم انقلاب به دنبال مشارکت گسترده ی مردم در انتخابات هستند، گفت: رفتار و گفتار امام جمعه باید کاملا بی طرفانه باشد تا بتواند زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد و اعتماد عمومی به جایگاه امامت جمعه خدشه دار نشود.
وی افزود: انتخابات برگزار خواهد شد و مردم یک نفر را انتخاب خواهند کرد اما اعتماد به این جایگاه هر روز باید مستحکم تر گردد.
افشار ادامه داد: امام جمعه وظیفه ی جهاد تبیین و بیان ویژگی های نماینده ی در تراز انقلاب اسلامی را دارد.و بیان معیارها و شاخص ها باید صورت پذیرد. اینجانب با صراحت یا ایما و اشاره، نسبت به مصادیق نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود نمی کنم و این موضع قطعی بنده است و هر کس از طرف اینجانب مطلبی دال بر تعیین مصداق بیان نماید صحیح نیست.
افشار عنوان کرد: همه ی عزیزان برای بنده مورد احترام هستند و از همه ی نامزدهایی که ثبت نام کردند کمال امتنان و سپاس را دارم.
وی افزود:دفتر امام جمعه ،ملجا و پناهگاه همه ی افراد است و تا حال دو برادر محترم از نامزدها تشریف آوردند وبیان دیدگاه های خویش را داشتند. و توصیه هایی برای خدمت به مردم خدمتشان داشتم و هر کدام دیگر نیز بخواهند تشریف بیاورند خدمتشان هستیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت