پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آبان 1402 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 140710

هشدار مهم انتخاباتی رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد /از جایگاه مدیریتی به نفع شخص خاصی سوء استفاده نشود

شورای اداری سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مهمان ویژه، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

صدای جنوب:

شورای اداری سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مهمان ویژه، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام پیش قدم در نشست شورای اداری این سازمان که گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی حوزه شیلات و آبزی پروری این سازمان ارائه شد، اظهار داشت: نظام ارزشیابی که مدیران به واسطه آن قدرت و عملکرد مدیریتیشان را نشان داده و سعی می کنند خود را رشد دهند بسیار مثمرثمر بوده و در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز این کار انجام گرفته است.
وی با بیان این موضوع که ما میراث دار انقلابی هستیم که از خون جوانان این وطن به دست آمده افزود: نظام ها و حاکمیت ها بر پایه مردم بوده و اساس مدیریت و وظیفه مدیر ساماندهی کار مردم و پیشبرد امور به سمتی است که مردم در آسایش و رفاه باشند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همچنین به استناد آیات قرآن، اجرای عدالت را مهم ترین الویت هر حاکم و در واقع مدیر عنوان و تصریح کرد: مدیر وظیفه دارد زیرمجموعه خود را به سمت عدالت سوق دهد.
حجت الاسلام پیش قدم تشویق مردم به شرکت در انتخابات را از جمله معروفات دانست و خاطرنشان کرد: هیچ یک از ما نمی توانیم نسبت به انتخابات بی تفاوت بوده و تکلیف همه ماست که به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت را به حداکثر رسانده و برای مردم رغبت ایجاد کنیم، اما مدیران باید دقت کنند در راستای ترغیب مردم، منکری به عنوان استفاده از بیت المال برای کسی به وجود نیایید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز بر رعایت خط قرمز همه مدیران در امور انتخاباتی تاکید کرد و گفت: وظیفه همه از نظر مدنیت جامعه اسلامی بالا بردن مشارکت در انتخابات بوده ولی ضروری است در نحوه عملکرد دقت شود تا از جایگاه مدیریتی به نفع شخص خاصی سو استفاده نشود.
سید علی معتمدی پور همچنین شیلات را یکی از الویتهای مهم وزارت جهاد کشاورزی برشمرد و از عملکرد خوب این مدیریت در راستای ارتقا این صنعت در استان قدردانی نمود.
وی همچنین به بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دیگر مسئولین ارشد استان از مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد ماهیان سردآبی شهید مطهری یاسوج اشاره نمود و گفت: روز گذشته آقای استاندار از حلقه اولیه زنجیره ارزش در بخش شیلات استان بازدید نمود و پیگیری ها در راستای توسعه بیشتر ادامه خواهد داشت.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت