پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آبان 1402 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 140739

پرستاران گچساران تجلیل شدند

مراسم بزرگداشت روز پرستار با حضور پرستاران شاغل در بیمارستانهای گچساران (نفت، نرگسی، بی بی حکیمه خاتون و شهید رجایی) و برخی از مسئولین شهرستان در تالار فرهنگیان برگزار شد. در این مراسم از پرستاران پرتلاش و نمونه تجلیل شد.

صدای جنوب؛

مراسم بزرگداشت روز پرستار با حضور پرستاران شاغل در بیمارستانهای گچساران (نفت، نرگسی، بی بی حکیمه خاتون و شهید رجایی) و برخی از مسئولین شهرستان در تالار فرهنگیان برگزار شد. در این مراسم از پرستاران پرتلاش و نمونه تجلیل شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: افزون بر ۶۰۰ پرستار در ۴ بیمارستان گچساران در حوزه بهداشت و درمان گچساران فعالیت می کنند.
حسین عسکری در آئین بزرگداشت روز پرستار در گچساران گفت: پرستاران در خط مقدم درمان ایستاده و آموخته بودند که محکم بایستند و جهت نجات انسانها تلاش کنند.
وی بیان کرد: روزگاری در استان بیماری حصبه و مالاریا شیوع پیدا کرده بود یک پزشک نداشتیم اما به برکت نظام در گچساران و باشت چندین پرستار، پزشک و پیراپزشک در خانواده ها پرورش یافته است.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه قدرتمندترین ساختار شبکه درمانی در کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرورش یافته است، تصریح کرد: بعد از مدت ها زحماتی که کادر درمان می کشیدند و شاید در طول زمان به فراموشی سپرده می‌شد اما با شیوع کرونا تلاش های این قشر پرتلاش به منصه ظهور رسید و کادر درمان به قهرمانان فراموش نشدنی تبدیل شدند.
عسکری عنوان کرد: در روستاها بهورزها به واسطه تلاش‌های خود خانه های بهداشت را به خانه های سلامت و زندگی تبدیل کردند در جاده ها اگر اتفاقاتی رخ می‌داد کادر اورژانس به بالین آنها آمده و برای ادمه زندگی مصدوم تلاش کردند.


وی گفت: تمام این همکاران بدون توجه به پرداخت یا عدم پرداخت کارانه به رسالت خود می‌پردازند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: کادر پرستاری ما یک سند افتخار برای کشور ایران اسلامی است، بسیاری از پرستارها در هنگام کار جان خود را از دست دادند که یاد آنها را گرامی می داریم.
عسکری گفت: امیدواریم شاهد افزایش شاخص‌ها در شبکه بهداشت و درمان باشیم بیان کرد: پرستاران در تمام صحنه های مورد نیاز حضوری موثر داشته و تلاش کردند.
وی افزود: کادر درمان و پرستاران در دوران کرونا با حفظ روحیه ایثارگری و تأسی از حضرت زینب (س) توانستند به خوبی همچون دوران دفاع مقدس با این ویروس منحوس مقابله کنند و همواره موجب سرافرازی شوند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: پرستاران و کادر درمان در این عرصه با ایثارگری خدمات کم‌نظیری را ارائه کردند که قابل ستایش است.
عسکری اضافه کرد: افزون بر ۶۰۰ پرستار در ۴ بیمارستان گچساران در حوزه بهداشت و درمان گچساران فعالیت می کنند.
پنجم جمادی الاول مصادف با میلاد حضرت زینب (س) است. این روز در تقویم رسمی کشورمان به عنوان «روز پرستار» نامگذاری شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت