پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آبان 1402 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 140773

تشریح ویژه برنامه های هفته بسیج در کهگیلویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: این شهرستان با اجرای ۹۶ عنوان برنامه متنوع به استقبال هفته بسیج می‌رود.

صدای جنوب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: این شهرستان با اجرای ۹۶ عنوان برنامه متنوع به استقبال هفته بسیج می‌رود.
سیدعلی‌اصغر پوربهشت در نشست با اصحاب رسانه دهدشت با بیان اینکه امسال چهل و چهارمین سالگرد تأسیس شجره طیبه بسیج را پشت سر می‌گذاریم، افزود: نهادی که امام راحل آن را در بهمن ۵۸ به درختی تنومند و پرثمر تبدیل کرد.

پوربهشت خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌بینیم در اقصی نقاط دنیا جبهه مقاومت اسلامی با دست خالی به صورت پنجمین ارتش قدرتمند جهان چنان سیلی می‌زند یا در یمن با آن وضعیت و فشار ها ایستادگی و مقاومت می‌کنند همه ناشی از فرهنگ و تفکر بسیجی است.
وی به حضور بسیج در همه عرصه ها اشاره کرد و گفت: مأموریت بسیج متناسب با نیاز مردم تعریف شده و هر زمانی که نیاز باشد به عنوان اولین یگان وارد میدان می‌شود.
پوربهشت خاطرنشان کرد: در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج، شهرستان کهگیلویه با اجرای ۹۶ عنوان برنامه به استقبال این هفته خواهد رفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان این که شعار محوری هفته بسیج، “بسیج امید ملت ایران ” افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج اهم برنامه های هفته بسیج در این شهرستان اعزام گروه‌های جهادی، برگزاری میز خدمت در نقاط مختلف شهرستان، ویزیت رایگان بیماران، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری یادواره‌های مختلف، سرکشی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، حضور میقات صالحین در مصلی نماز جمعه و برگزاری ویژه برنامه شکوه پایداری روز جمعه ۳ آذرماه باحضور بسیجیان در مصلی‌های نماز جمعه در نقاط مختلف شهرستان از ویژه برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.
پوربهشت این هفته را فرصتی برای تشریح بخشی از عملکرد بسیج در یک‌سال گذشته عنوان کرد و افزود: طی این یک‌سال بیش از یک هزار جلسه روشنفکری و تبیینی در محلات مساجد و تکایای کهگیلویه برگزار شد.
وی مهم‌ترین بعد عملکردی بسیج را بعد فرهنگی خواند و افزود: در این خصوص یکی از مهم ترین اقدامات بسیج ترویج فرهنگ ایثار بوده است.
پوربهشت به برگزاری یادواره‌های مختلف طی یک‌سال گذشته پرداخت و افزود: تعداد ۱۱ یادواره خانگی، ۳۰ یادواره آبروی محله، ۴۰ یادواره پایگاهی، ۱۰ یادواره اقشاری و یادواره شهدای کهگیلویه در نقاط مختلف این شهرستان برگزار شد.
وی از برگزاری مراسم سوم خرداد و برنامه صبحگاه مشترک، صبحگاه مشترک هفته دفاع مقدس، برگزاری مراسم جهاد مقاومت و همچنین مراسم تجلیل از ۴۵۰ جهادگر بسیجی در شهرستان به عنوان مناسبت‌های ملی مذهبی، طی یکسال گذشته نام برد.
سرهنگ پوربهشت در ادامه از توزیع ۳ هزار و ۲۲۰ بسته معیشتی، ۱۴۰ اردوی جهادی، ۵۸۰ مورد توزیع لوازم التحریر، توزیع تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذا، معرفی تعداد ۶۴ زوج‌ جوان جهت تهیه تجهیزیه، یکصد اردوی عمرانی و محرومیت‌زدایی، تعداد یک صد مورد تهیه و توزیع لوازم خانگی، توزیع ۴۲ قلم بسته آزمایشگاهی، یک مورد کمک نقدی برای بازسازی منزل به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، معرفی و پرداخت تعداد ۲۶۴ فقره تسهیلات اشتغالزایی در مجموع به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان، معرفی ۲ مورد دریافت پنل خورشیدی به مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان، واکسیناسیون ۲ هزار رأس دام سبک و سنگین و برگزاری ۲۰ مورد کارگاه آموزشی از جمله اقدامات بسیج شهرستان طی یک سال گذشته در بخش بحث اقتصاد مقاومتی نام برد.
وی راهیان پیشرفت، برگزاری تعداد ۴۰ اردو جهت بازدید از پیشرفت‌های شهرستانی و استانی و در راستای نهضت جهاد امید آفرینی برگزاری تعداد ۳۲ اردو باحضور پزشکان متخصص شهرستان در بخش چاروسا جهت ویزیت بیماران طی یک سال گذشته را بخشی از فعالیت های انجام شده معاونت علمی پژوهشی عنوان کرد.
پوربهشت با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه شروع می شود، گفت: از اصحاب رسانه انتظار داریم مانند گذشته با نشر حداکثری اخبار بازتاب رسانه‌ای برنامه‌ها و جریان سازی رسانه‌ای صورت بگیرد.
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت