پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1402 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 141410

برگزاری دوره‌های آموزشی عکاسی و ویرایش عکس در کهگیلویه

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ازبرگزاری دوره‌های آموزشی عکاسی و ویرایش عکس با همکاری انجمن سینمای جوان این شهرستان خبرداد.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی، عبدالکریم عبودی خبر از برگزاری دوره‌های آموزشی عکاسی و ویرایش عکس را داد و گفت: یکی از مبناهای اصلی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش صحیح، علمی و اصولی است.

وی افزود: تربیت نیروهای متخصص و متعهد یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های ماست و هرگاه ما در این راستا گام برداشتیم در دراز مدت به موفقیت‌های بزرگی رسیدیم.

عبودی اظهار داشت: امروزه شهرستان کهگیلویه یکی از مراکز مهم در عرصه فیلم در استان و حتی کشور است که این موفقیت ها مرهون زحمات هنرمندان تربیت شده ی ماست و این رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این دوره آمورشی تخصصی و حرفه ای با همکاری انجمن سینمای جوان کهگیلویه و انجمن فیلم عکس شهرستان برگزار خواهد شد.

در ادامه اسماعیل رضوی زاده رئیس انجمن سینمای جوان کهگیلویه و رئیس انجمن فیلم و عکس شهرستان گفت: این دوره در رشته‌های عکاسی و ویرایش عکس با محوریت نرم‌افزار فتوشاپ برگزار خواهد شد؛ همچنین ادیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی، فتوشاپ نسخه موبایل و آموزش پلاگین های کاربردی و . . . نیز در دوره گنجانده شده است.

وی بیان کرد: کلاسها در ۱۵ جلسه به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد، در ضمن برای این دوره ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفتیم و آخرین مهلت ثبت نام تا دهم دی ماه سال جاری خواهد بود.

 

_مربی و مدرس: علی محمدی(هاکان)

_هنرجویان گرامی جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۷۴۳۲۲۶۹۴۸۴ و ۰۹۳۷۳۲۹۱۹۷۵ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه مراجعه فرمایند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت