پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 دی 1402 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 141573

حضور مدیر کل دیوان محاسبات و مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

مدیر کل دیوان محاسبات و مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در ساختمان مرکزی نفت گچساران با مدیرعامل نفت و گاز گچساران و مدیران ارشد صنعت نفت دیدار به عمل آوردند

صدای جنوب؛

مدیر کل دیوان محاسبات و مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در ساختمان مرکزی نفت گچساران با مدیرعامل نفت و گاز گچساران و مدیران ارشد صنعت نفت دیدار به عمل آوردند.
در این دیدار مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تشریح فعالیت های صنعت نفت گچساران در حوزه چهار استان جنوبی کشور به نقش بارز این شرکت در اقتصاد کشور اشاره کرد و‌گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در کنار تولید نفت وگاز عنوان‌دار دروازه صادرات نفت خشکی جنوب کشور است و از این منظر نیزنقش ویژه ای ایفا و مسئولیت کارکنان سخت‌کوش در این شرکت افزون می گردد.
کمالی با بیان اینکه دیوان محاسبات همواره هدایت گر ما در راستای تطبیق عملکردها با قوانین می باشد از مدیر کل دیوان به عنوان یک انسان شایسته ، متعهد و متواضع یاد کرد و از کمک های بی شائبه ایشان و مجموعه تحت سرپرستی تقدیر و تشکر نمودند‌.
وی با اشاره به اینکه لوگوی تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران نمادی از درخت بلوط است ادامه داد: در خصوص حفظ منابع طبیعی، صنعت نفت گچساران یکی از شرکت های پیشرو می باشد آنگونه که در سال گذشته ۲۵۰ هزار اصله نهال در این شرکت تولید و توزیع کرده است و توزیع نهال در سال جاری نیز عنقریب شروع خواهد شد.
کمالی خاطرنشان کرد: در صنعت نفت حفظ منابع طبیعی در اولویت است چنانکه در حال حاضر در حال پایش خاک های آلوده هستیم و سیستم تصفیه پساب را نیز راه اندازی کرده ایم.
در ادامه مدیرکل دیوان محاسبات استان، عملکرد این شرکت در افزایش تولید و صادرات و همچنین ایجاد شفافیت در فرآیند‌های تولیدی و مالی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: در طول این مدت مدیرعامل نفت و گاز گچساران به صورت جهادی و انقلابی پای کار بوده است که این مهم جای تقدیر دارد .
در این نشست مدیر کل منابع طبیعی نیز ضمن تشکر از مجموعه نفت و گاز گچساران به تشریح اقدامات و ذکر مشکلات لزوم همکاری بین سازمانی را مورد تاکید قرار دادند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت