پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1402 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 141939

گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش صدای جنوب ، امام جمعه پاتاوه در جمع نمازگزاران با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو از جمله آغاز ماه رجب و سالروز میلادامام محمد باقر«ع» گفت:آن حضرت پرچمدار اتحاد اسلامی،نقش آفرینی دریکپارچه سازی مراسم حج ،جریان ضرب سکه اسلامی به راهنمایی امام باقر علیه السلام و نقش او در حرکت کلی ائمه اطهار علیهم السلام، انقلاب علمی و فرهنگی او باعث تحول در جهان اسلام شد.

حجت الاسلام سیادت در بخش دوم خطبه به فرارشاه معدوم دردیماه به ذکربیانات امامین انقلاب اشاره کرد و افزود: وقتی ملتی بر موضوعی اجتماع فکری و عملی داشته باشد، و انقلابی عمل کند، پیش رفته و هرجا از انقلابی‌گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم و ناکام شدیم، این یک واقعیتی است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم،هم گفت: نقش آفرینی حضور مردم در صحنه_تکیه بر توده‌های مردم راهبرد مهم امام خمینی بود که باید در عصر کنونی سرلوحه کار قرار گیرد.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه سی سخت هم با تبریک ماه مبارک رجب به اهمیت ،فضلیت واعمال آن اشاره کرد و افزود: ماه رجب به عنوان نخستین ماه در فصل نیایش ،هنگامه قرب به ذات اقدس ربویی و بهره گیری بیشتر از معنویات ،خودسازی و ارتباط با خداوند بزرگ است .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت