پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 بهمن 1402 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 142166

فوری/یکی دیگر از افراد رد صلاحیت شده انتخابات مجلس در کهگیلویه وبویراحمد تایید شد

صدای جنوب: معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صلاحیت محمد بهرامی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تایید شد. سید جواد هاشمی‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ نفر از افراد ردصلاحیت شده سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد در مرحله هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس […]

صدای جنوب:

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صلاحیت محمد بهرامی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تایید شد.
سید جواد هاشمی‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ نفر از افراد ردصلاحیت شده سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد در مرحله هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس تأییدصلاحیت شدند.
هاشمی‌ گفت: در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون سه نفر از آقایان؛ سید روح‌الله ارجمند، رضا بازیارمنصورخانی و محمد بهرامی سیف‌آباد در این مرحله تایید صلاحیت شدند.
وی افزود: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت شش نفر از آقایان؛ مختار اسدیان، ایرج افراز، ابوالحسن حسینی‌نیک، میلاد صابری‌نژاد، سیداکبر علیزاده و نواب مرادپور تایید صلاحیت شدند.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده آقایان مجتبی اندرزیان، شمس‌اله بهره‌بر و امین رایگان و سید هدایت‌اله شریعتی‌مهر تایید صلاحیت شدند.
هاشمی‌مهر در پاسخ به سئوال کبنا نیوز مبنی بر اینکه آیا عدل هاشمی‌پور و سید قدرت حسینی‌بحرینی تایید صلاحیت نشدند، اظهار کرد: در این لیست نامی از این دو چهره شاخص نیست و شاید در لیست‌های بعدی اسم آنها باشد، اما فعلی خبری نیست. تا ۱۹ بهمن فرصت باقی است و شاید در مراحل بعدی شاهد حضور آقایان در عرصه رقابت سیاسی باشیم

 

تکمیلی//

همچنین سید جواد هاشمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از تایید صلاحیت حجت‌الاسلام رضا بازیار در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون خبر داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت