پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1402 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 142532

امام جمعه قلعه رئیسی:

هر شخصی در آستانه انتخابات مردم را ناامید کند خائن به انقلاب، مردم و تاریخ است

صدای جنوب: حجت الاسلام علی‌حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: ۱۲ بهمن سالروز آغاز احیاء ملت ایران و بازیابی قدرت ایمانی خود برای  غلبه حق بر باطل و ایمان بر کفر و الله بر طاغوت بود. وی گفت: این […]

صدای جنوب:

حجت الاسلام علی‌حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: ۱۲ بهمن سالروز آغاز احیاء ملت ایران و بازیابی قدرت ایمانی خود برای  غلبه حق بر باطل و ایمان بر کفر و الله بر طاغوت بود.

وی گفت: این تحول و انقلاب در ایران چگونه رخ داد؟ آیا صرفا با تغییر در رژیم و نظام حاکمیتی و رفتن یک دیکتاتور به یکباره ملت ایران هم دچار تغییر شدند و اهل ایمان و دشمن طاغوت شدند؟جواب این سوال را باید از کسی بشنویم که خود معمار کبیر انقلاب و الهام بخش این حادثه بزرگ تاریخی بود.

وی افزود: انقلاب درونی این ملت موجب شد که این انقلاب پیدا شد و همان انقلاب درونی آن‌ها و شناخت آن‌ها از اسلام و توجه آن‌ها به خدای تبارک و تعالی موجب شد که در تمام این دوره‌ای که ما در آن هستیم، از اوّلی که قیام شد و بعد به انقلاب مبدل شد و بعد پیروز شد و تا الآن، روز به روز حضور ملت و تعهد ملت رو به افزایش است.

حیدرخواه خاطرنشان کرد: باید پیروزی را از انقلاب درونی مردم جستجو کنیم و تا این معنا حاصل نشود، انقلاب‌ها یک انقلابهای تحویل قدرت از یک قدرت  به قدرت دیگر است و وضع برای ملت همان‌جور که بوده خواهد ماند.

وی گفت: ما همه این پیروزی ها را مدیون عنایات الهی و نظر لطف و رحمت حجت خدا می‌دانیم که فقط و فقط به عشق حضور این مردم ایستادگی این مردم و صبوری آنها شامل حال این مرز و بوم و این آب و خاک شده به برکت خون شهدایی که این مردم دادند و سختی هایی که این مردم کشیدند.

این خطیب جمعه گفت: امروز همه حکومت و مسوولان مدیون این مردم هستند هر جا موفق می شوند هر اقدام مثبتی یا خدمتی می کنند از صدقه سر این ملت است و چه زشت است وقتی می بینیم مسوولی از سر جهالت و رذالت بر سر مردم منت می‌گذارد یا انجام وظایف خودش را به رخ این ملت می کشد.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: امروز اگر جغرافیای جنگ از مرزهای محور مقاومت هم فرا رفته و برج ۲۲ شیطان بزرگ امریکا را در کرانه رود اردن ویران کرده به برکت صبوری این مردم و تحمل این مردم و دعای این مردم در شرایط سخت معیشت و زندگی است که عزت و افتخار و آینده نگری را ترجیح داده است و امروز همه احاد ملت و مسئولین باید همت کنند که این ماموریت بزرگ ملت ایران را  که گفتمان عدالت و مبارزه با سلطه و استکبار  و حمایت از مظلوم است محافظت و مواظبت کنند.

وی افزود: اکنون که الهام بخش همه ملت های مظلوم و آزاده شده اند در نظم نوین جهانی جایگاه حقیقی خودش را کسب کرده و سر منشا خیرات و برکات برای همه بشریت و بازیابی قدرت بزرگ و تاثیر گذار ملت ایران در دنیا شده است.

وی یادآور شد: امروز وظیفه همه ما تبیین است تبیین هدف انقلاب کارکرد انقلاب و تاثیر انقلاب چیزی که امید جامعه و جوانان را انگیزه آنها را و شناخت آنها و اعتماد به نفس آنها را بالا خواهد برد. مقام معظم رهبری در بازدید اخیر از دستاوردهای بخش خصوصی تاسف خوردند از اینکه مردم در جریان این پیشرفتها و نوآوری‌ها نیستند.

وی بیان کرد: هر کسی که امروز به هر طریقی حضور مردم را، امید مردم و اعتماد به نفس مردم را تضعیف کند خائن به انقلاب و مردم و تاریخ است. مردم ما باید هوشیار باشند اگر کسی دشمنان آنها را از حضور مایوس می‌کنند به خاطر این هست که حضور آنها تاثیرگذار است به منافع استکباری آنها ضربه می‌زند و مانع به قدرت رسیدن ملت ایران می‌رسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت