پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1402 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 142543

مردم استان حضور پرشور در راهپیمایی۲۲ بهمن و انتخابات خواهند داشت

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم این استان حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه خواهند داشت.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز جمعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه بخش پاتاوه گفت بابد قدردان این حکومت الهی که قرار است به دست صاحب اصلیش امام زمان(عج) برسد و جهان را از ظلم و ستم نجات دهد باشیم.
استاندار با تبریک فرار رسیدن دهه فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: رسالت اصلی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.
وی با اشاره به نزدیک شدن به رویداد مهم انتخابات گفت: اعتماد و اطمینان راسخ دارم که مردم انقلابی و ولایتمدار این استان پرشور تر از گذشته حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه خواهند داشت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: تجلی مردم سالاری دینی حضور در انتخابات است ما وظیفه‌ داریم پای صندوق رای بیایم و در سرنوشت خودمان و کشور دخیل باشیم.
احمدزاده تصریح کرد: تقریبا نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در سه حوزه انتخابیه استان مشخص شده اند و هر چند امکان دارد تا ۱۹ بهمن ماه جاری افراد جدیدی تایید صلاحیت شوند.

احمدزاده عنوان کرد که مجلس شورای اسلامی فوق العاده مهم بوده و یکی از سه قوه تاثیرگذار است و به فرموده امام راحل مجلس در راس امور است، لذا انتخابات مهم و اشخاصی که می خواهند وارد مجلس شوند مهم است.
استاندار با بیان اینکه دشمنان می خواهند مردم در پای صندوق های رای حاضر نشوند که بگویند مردم با انقلاب قهر هستند، گفت: حجت بر همه تمام است که پای صندوق های رای بیایند، وعده همه ما حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند و پای صندوق های رای است.
وی در ادامه به پروژه‌های نیمه تمام بخش پاتاوه اشاره و عنوان کرد: برخی پروژه‌ها مانند پمپاژ آب اراضی توت‌نده، سمرون و بن‌زرد که نیمه تمام است باید هر چه سریعتر برای گشایش در زندگی مردم کار آنها انجام شود و تاخیر درجایز نیست و در سفر دولت اعتباراتی به بخش پاتاوه اختصاص داده شد که قطعا اولویت های مردم را مد نظر داریم.
احمدزاده تصریح کرد به محور یاسوج- اصفهان که بخش پاتاوه در این مسیر قرار دارد ۴۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای چهار خطه کردن و دو بانده کردن آن و همچنین ۲۰ میلیارد تومان نصب نیوجرسی صورت گرفته تا حوادث کم شود.
وی با اشاره به اینکه ۲۰ میلیارد تومان روکش آسفالت در این منطقه انجام شد گفت: قبلا به منطقه سادات محمودی رفتم و مسیر مشکلاتی داشت و روستاهای این منطقه فاقد گاز بودند که در برنامه کار قرار گرفتند.

احمدزاده بیان کرد: مشکلات احداث سد خرسان و جابه جایی روستا ها را به اطلاع رئیس جمهور رساندیم و مطالبه جدی در این خصوص داریم.
وی با اشاره به ضرورت تبدیل شدن بخش پاتاوه به شهرستان گفت از اوایل دولت سیزدهم مطالبه جدی برای تبدیل شدن این بخش به شهرستان داشتیم که در این خصوص گفت‌وگو و رایزنی صورت گرفت البته تا شهرستان شدن، پاتاوه به عنوان بخش مستحق دریافت خدمات دولت است.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان پاتاوه در سفر وزیر بهداشت کلنگ‌زنی شد، گفت: قرار بود ۱۰ میلیارد تومان برای آغاز عملیات احداث این بیمارستان به استان اختصاص داده شود که تاکنون این مهم محقق نشده است اما پیگیر آن هستیم.
به گفته استاندار همین هفته از معاون درمان وزارت بهداشت آن را مطالبه کردیم، مشکلی در تامین زمین است که از مردم می خواهیم برای رفع معارض کمک کنند.
وی تصریح: ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در این منطقه داریم که ۹۵ درصد افتتاحی است و گازرسانی به مناطق منج، دشت بر و سادات محمودی در دستور کار است.
وی ییان کرد: روستاهای توت نده و بنستان مشکل آب دارند که ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که آبرسانی شود.
احمدزاده به تامین نیازهای حوزه آموزشی در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: سه مدرسه در بن زردو و پاتاوه ساخته می شود.
وی با اشاره به مشکل تردد خورده‌های شوتی برای مردم پاتاوه گفت: ایستگاه ایست و بازرسی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در این محور ساخته می‌شود که خطرات شوتی ها کمتر شود.
استاندار یادآور شد: عبور و مرور شوتی های سایر استان‌ها در این استان به خصوص مناطق ارتباطی با بنادر آزار دهنده شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت