پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1402 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 142728

۴۰۰ هزار میلیارد ریال برای طرح های دهه فجر در بخش کشاورزی هزینه شد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بیش از پنج هزار طرح بخش کشاورزی برای افتتاح در دهه فجر در نظر گرفته شد که بخش عمده آن ها افتتاح شده و مابقی تا پایان دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید که رقم هزینه شده برای این طرح ها افزون ۴۰۰ هزار میلیارد ریال بود

محمدعلی نیکبخت” روز سه شنبه در گفت و گوی با خبرنگار ام اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها ۴۰۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است که بخش عمده آن سرمایه خود مردم است و بخشی هم اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی بوده است.

وی افزود: بیش از ۱۳۰ هزار شغل از محل اجرای این طرح ها در سراسر کشور ایجاد شده است.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد با تلاش استاندار و و نیروهای جهاد کشاورزی نزدیک به ۱۰۰ طرح اقتصادی در حوزه کشاورزی به بهره برداری رسید.

نیکبخت تصریح کرد: یک هزار و ۵۰۰ نفر با اجرای این تعداد طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول بکار شدند.افزون بر ۴ هزار میلیارد ریال هم صرف اجرای این طرح ها شده است.

وزیر جهاد کشاورزی، در خصوص عملکرد و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم، اضافه کرد: تلاش می کنیم برنامه هایی که هنگام کسب رای اعتماد به مجلس دادیم و برنامه هایی و همچنین برنامه ابلاغی رئیس جمهور را اجرا کنیم.

وی تاکید کرد که با تلاش های صورت گرفته امسال پس از چند سال نرخ رشد بخش کشاورزی در اقتصاد کشور مثبت خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی امروز ۱۳ بهمن ماه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، بازدید و بهره‌برداری از چندین پروژه در شهرک فرودگاه و شهرک بلکوی یاسوج از جمله برنامه‌های محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی به این استان است.

وی سپس به شهرستان باشت سفر می‌کند و طرح‌های اقتصادی این شهرستان را افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کند.

سفر به منطقه لیشتر و بازدید از کشتارگاه گچساران و همچنین بازدید از سد کوهبرد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به استان است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت