پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 بهمن 1402 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 143173

راهپیمایی حماسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

راهپیمایی باشکوه و حماسی ۲۲ بهمن در شهرها و همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و بخش های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و مردم ولایتمدار، شهیدپرور و سلحشور استان بار دیگر با حضور باشکوه خود در یکی دیگر از صحنه های انقلاب اسلامی با آرمان های والای حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

راهپیمایان ضمن اعلام انزجار از سلطه استکبار و با محکوم کردن جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل حمایت خود از مردم مقتدر و مظلوم غزه را اعلام کردند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۳۰ نقطه از استان برگزار شد و در شهر یاسوج مردم از میدان هفت تیر به سمت خیابان طالقانی، خیابان جمهوری- میدان امام حسین(ع) راهپیمایی کردند و حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی فراجا در اجتماع راهپیمایان مرکز استان به سخنرانی پرداخت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج، گفت: امروز یکی از بی‌نظیرترین تجمعات در مرکز استان رقم خورد و خیابان جمهوری اسلامی شهر یاسوج مملو از مردم نجیب، شریف و همیشه در صحنه استانی است که همواره در کنار انقلاب، نظام، امام(ره) و رهبری هستند.
سید علی احمدزاده افزود: زن و مرد، پیر و جوان همه تمام قد و راست قامت و استوار برای دفاع از انقلاب در صحنه هستید و هر چقدر دشمنان تلاش می کنند میان ما و انقلاب فاصله بیاندازند اما همچنان پای انقلاب و آرمان ها و وفادار به انقلاب اسلامی هستیم.

وی خطاب به مردم گفت: شرایط برای رای دادن فراهم است به هر نامزد انتخاباتی که می خواهید رای دهید.
احمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: معیار، رای مردم است و اهمیت رای به حضور باشکوه مردم پای صندوق ها است و وعده ما ۱۱ اسفند که روز تجلی اراده در نظم توحیدی است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت