پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 بهمن 1402 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 143176

بازدید میدانی دادستان لنده از پروژه های بخش موگرمون+تصاویر

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، در آخرین روز از دهه مبارک فجر دادستان لنده و بخشدار موگرمون از پروژه هاومعارضات اجتماعی برخی پروژه ها در بخش موگرمون بازدید کردند .  در این بازدید چهار ساعته، از روند پروژه ها ، معارضات اجتماعی برخی پروژه ها ، بهداشت عمومی روستاها ، خدمات رسانی، […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، در آخرین روز از دهه مبارک فجر دادستان لنده و بخشدار موگرمون از پروژه هاومعارضات اجتماعی برخی پروژه ها در بخش موگرمون بازدید کردند . 

در این بازدید چهار ساعته، از روند پروژه ها ، معارضات اجتماعی برخی پروژه ها ، بهداشت عمومی روستاها ، خدمات رسانی، دیدار با روستاییان ، از نزدیک موارد بررسی و تدابیر لازم اندیشیده شده است .

همچنین در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز و در حریم راه ها ، موارد در دستور کار قضایی صورت گرفت.

رستم نژاد در این بازدید با اشاره به استفاده از ظرفیت دهیاران، معتمدین و مردم در خصوص رفع معارضات ، افزودند:  بحث صندوق های سرمایه گذاری و مشکلات ایجاد شده برای مردم دغدغه اصلی بنده بوده و به صورت شبانه روزی در حال رسیدگی به پرونده مربوطه می باشم و تمام توان خود را جهت کمک به مردم به کار گرفته ام و از اولویت های اصلی کاری بنده می باشد‌.

مهندس آخش ضمن تشکر از حضور دادستان محترم و آقای غلامی برای دومین بار در بخش موگرمون در مدت بیست روز گذشته ، با اشاره به رویداد مهم پیش رو در یازدهم اسفند ، صیانت از آرای مردم را وظیفه شرعی و قانونی خود عنوان و مشارکت حداکثری مردم را در روز رای گیری خواستار شده است و تلاش مضاعف در زمینه پیشبرد پروژه های عمرانی را بر خود لازم دانسته و دادستان محترم نیز امیدواری لازم در خصوص همکاری و مساعدت دستگاه قضا را عنوان نموده اند .

مهندس آخش ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز ،از عموم مردم بخش موگرمون که نهایت همکاری را در خصوص اجرای پروژه ها با دستگاههای اجرایی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت