پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1402 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 143241

دیدار مسئولین شهرستان لنده با جانبازان سرافراز+تصاویر

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، به مناسبت روز جانباز، حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، معاون فرماندار لنده و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سه تن از جانبازان سرافراز شهرستان، ( آقایان: محمد نظری جانباز ۴۵ درصد، نصرالله همتی نژاد جانباز ۳۰ درصد […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، به مناسبت روز جانباز، حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، معاون فرماندار لنده و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سه تن از جانبازان سرافراز شهرستان، ( آقایان: محمد نظری جانباز ۴۵ درصد، نصرالله همتی نژاد جانباز ۳۰ درصد و فضل الله رحمانی پور جانباز ۳۵ درصد)، دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه لنده در این دیدارها اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز جانباز را به محضر رهبر فرازانه انقـلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، و جانبازان سرافراز تبریک گفت و اظهار داشت؛ شما عزیزان که در راه عزت اسلام و عظمت کشور اسلامی‌‎ ‌‏به پا خواسته اید و در راه دفاع از میهن، در مقابل آماج دشمن سینه را سپر کرده اید، و شما ‌‎جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نموده اید و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

وی افزود: وجود با برکت این عزیزان باعث زنده شدن ارزش ها و یاد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است. لذا خدمت به جانبازان دارای اجر عظیم در درگاه خداوند سبحان است.

حاج آقا محمودی اصل بیان نمود: دیدار با ایثارگران و خانواده های شهدا به مسئولین روحیه مضاعف می بخشد و مسئولین با تمام توان خود برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به خانواده های شهداء و جانبازان تلاش می کنند.

وی افزود: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

در پایان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود به این جانبازان سرافراز اهدا گردید.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت