پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1402 ساعت 07:11:: شناسه خبر: 143406

نگاهی به دو رویداد مهم بیستم بهمن ماه ۱۴۰۲ در شهرستان لنده/ دانش و احمدزاده در تاریخ ما ماندگارند؛به قلم محمدظاهر آخش

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، با عرض تبریک اعیاد شعبانیه و سپاسگزاری از مردم بصیر ایران اسلامی ، خاصه هم استانی های عزیز که حماسه ای دیگر در بیست و دوم بهمن امسال خلق نمودند . تیرماه و مردادماه لنده را در حافظه مرور کنید تا مطالبی را از ذهن بگذرانیم . […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، با عرض تبریک اعیاد شعبانیه و سپاسگزاری از مردم بصیر ایران اسلامی ، خاصه هم استانی های عزیز که حماسه ای دیگر در بیست و دوم بهمن امسال خلق نمودند .

تیرماه و مردادماه لنده را در حافظه مرور کنید تا مطالبی را از ذهن بگذرانیم .
تب تیر و مرداد از نیمه اردیبهشت ما را می گرفت ، اوایل خرداد ما را آشفته و نیمه خرداد ما را سرآسیمه می نمود . باز هم تابستان ، باز هم بی برقی و باز هم فلاکت . تصورش هم سخت است . خوب به یاد داریم که مرتبا می گفتیم ما در شعب ابیطالب به سر می بریم .خوب در حافظه داریم که یکصدا استوری زرد رنگ و قرمز رنگ می زدیم که ( لنده برق ندارد)
از گرما فلاکتی می شدیم و به عالم و آدم بد و بیراه می گفتیم .چه مریض هایی که از فرط گرما زخم بستر گرفتند و چه اطفالی که پوست بدنشان تاول می زد ، چه یخچال ها که سوخت و چه کولرها که آتیش گرفت ، به یادم که می آید در همین چله زمستان مرا تب می گیرد . وعده های زیادی داده شد و سالهای عمر تلف .
جلال دانش که چند سالی را در تهران زندگی می کرد هم از این معضل در امان نبود و یک تابستان را در اوج ناباوری در کنار ما تجربه کرده است.بالاخره ایشان هم یا باید فرار را بر قرار ترجیح دهد و یا چاره ای بیندیشد . با شناختی که از ایشان پیدا کردیم ، مبرهن بود که کلید این معما دست ایشان است و همان شد که با عزم جدی وارد این معرکه شد . با ورود جدی دانش ، همراهی دکتر احمدزاده استاندار محترم و پیگیری نماینده محترم مردم ،موافقت وزیر محترم نیرو و برق منطقه‌ای خوزستان اخذ و در اقدامی بی سابقه و جهادی ، مهم و حیاتی به صورت شبانه روزی در مدت چهار ماه تعداد ۷۷ دکل به طول ۲۳ کیلومتر با هزینه ای حدود ۴۲۰ میلیارد تومان ،ایستگاه برق پایدار ، اجرایی _عملیاتی و به بهره‌برداری رسید و در بیستم بهمن به دستان دکتر بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت رسما وارد مدار گردید .
اهمیت موضوع چنان بود که کشاورزان طول مسیر شبکه ( ۲۳ کیلومتر ) قید کِشت آماده برداشت خود را در ماه منتهی به برداشت زده اند . ماحصل این رویداد ، در روز بیستم بهمن ماه نمره بیست را در کارنامه جلال دانش ( فرماندار عزیز) و دکتر احمدزاده ( استاندار جهادی) در تاریخ لنده به ثبت رسانید .
رویداد دوم ، پل شهید طیب ( چمران جنوب ) می باشد که با دستور اکید استاندار محترم و پیگیری های شبانه روزی فرماندار انقلابی ، زودتر از موعد مقرر به سرانجام رسیده است و انشاالله در هفته های پیش رو ثمره زحماتش در دره وحدت موگرمون نمایان تر خواهد شد .گرچه ما قبلاً در خصوص گلزار مطهر شهید نوری پتانسیل و صداقت لازم را در فرماندار و استاندار محترم شاهد بوده ایم . اما چه شد آن همه مطالبه گری و دلسوزی!!!!!!!!!!!
ه‍ر آن این فرمایش نبی مکرم اسلام ( ص) در ذهنم متبادر می شود که:
قولوا الحق ولو علی انفسکم او الوالدین و الاقربین
فلذا به پاس این دو رویداد مهم در کنار دهها خدمات بی بدیل در طول دو سال گذشته ، مراتب سپاس خود را از همه عوامل دخیل ، برق منطقه‌ای خوزستان ،شرکت برق استان و شهرستان ، مجموعه راهداری ،( فرماندار سابق و حال کهگیلویه ، بخشدار و شهردار سوق که در رفع معارضات زحمات زیادی متحمل شدند) ،مردم شریف و سخاوتمند کل مسیر از ابتدا تا انتها ، خاصه اقدام ماندگار فرماندار عزیز ، استاندار جهادی و نماینده محترم مردم اعلام می داریم .
نام نیکو گر بماند ز آدمی
به کز او ماند سرای زرنگار
محمدظاهر آخش فرهنگی _لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت