پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1402 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 144195

برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره استانی سرود آوای امید و سرود فجر بسیج در یاسوج+تصاویر

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، مسئول فرهنگی و هنری سپاه فتح از  افتتاحیه جشنواره استانی سرود آوای امید و سرود فجر بسیج در مرکز استان خبر داد. سرهنگ خردمند عنوان کرد: این جشنواره با حضور ۱۶ گروه از سراسر استان در دو بخش خواهران و برادران در راستای کنگره ملی شهدا […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، مسئول فرهنگی و هنری سپاه فتح از  افتتاحیه جشنواره استانی سرود آوای امید و سرود فجر بسیج در مرکز استان خبر داد.

سرهنگ خردمند عنوان کرد: این جشنواره با حضور ۱۶ گروه از سراسر استان در دو بخش خواهران و برادران در راستای کنگره ملی شهدا ۱۴۰۳ با هدف ترغیب و تشویق هنرمندان ایجاد انگیزه در میان جوانان و نوجونان و شناسایی طرفیت های هنری در بخش های مختلف برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی ک از هفته بسیج شروع شد و در مناسبتهای مختلف و اجراهای میدانی در سطح شهرستان ها این گروهها منتخب گردید .

وی افزود: بدنبال یک جریان سازی فرهنگی و الگوهای ارزشی خاص شهدا هم استانی در بین جوانان و نوجوانان با استفاده از ظرفیت های هنری و بومی در این جشنواره خواهیم بود که انشاالله در اختتامیه سه گروه در حوزه خواهران و سه گروه در حوزه برادران به مرحله کشوری راه خواهد نمود و تشویق خواهند شد .

سرگرد محمد دانشی مدیر مرکز آفرینش های هنری بسیج سپاه فتح عنوان کرد: ۳۵۰ اثر در بخش های اجرایی پاتوقی ، میدانی ، بخش بازخوانی سرود های تولیدی و خلق اثر به دبیرخانه مرکز آفرینش های هنری ارسال و احصاء گردید که در بین این آثار ۱۶ گروه به مرحله حضوری در استان معرفی شدند که این گروهها بصورت حضوری و اجرای زنده در حسینیه ثارالله سپاه فتح به رقابت پرداختند که بعد از داوری آثار برگزیده ، اختتامیه این جشنواره فردا در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: از آنجا که جشنواره سرود های حماسی علاقمندان زیادی در بین جوانان و نوجوانان دارد لذا دبیرخانه نخستین جشنواره سرود اوای امید به منظوری شناسایی استعداد های هنری ایجاد انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان برای ورود جدی به عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری تقویت روحیه نشاط و شادابی جهت معرفی ظرفیت های بسیار ارزشمند هنری این جشنواره را برگزار نماید.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت