پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1402 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 144356

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه:

بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی مصوب و آماده کلنگ زنی است

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: علاوه بر جذب ۲۰ پرستار از طریق آزمون ۱۵ نفر به کادر پزشکان متخصص در زمینه چشم، گوش و حلق بینی، ارتوپدی، اطفال و زنان نیز اضافه شد.

صدای جنوب:

سیدمنصور تقوی اظهار داشت: در این زمینه ۱۴۰ میلیارد ریال برای سیستم چیلرها (سرمایشی گرمایش) ، ۱۰ میلیارد ریال برای راه اندازی مجدد اورژانس خاتم‌الانبیاء و ۲۰ میلیارد ریال برای احداث یک باب همراه سرای بیمار در بیمارستان امام خمینی هزینه شده است.

وی با اشاره به اتصال مرحله دوم زایشگاه به اتاق عمل بیمارستان دهدشت و افزایش این فضا بیان کرد: اتاق عمل بیمارستان به رادیولوژی سیار مجهز شد.

تقوی راه اندازی بخش کولیز با ۶ تخت برای بیماران تالاسمی، راه اندازی مرکز درمان ناباوری با تجهیزات کامل و اعتبار۱۰ میلیارد ریال و تجهیز بخش اعصاب و روان بیمارستان امام خمینی به دوربین مجهز را از دیگر خدمات ارائه شده در سال جاری اعلام کرد.

 

وی اضافه کرد: در سال جاری ۲۲ هزار بیمار در بیمارستان امام خمینی دهدشت بستری و هشت هزار عمل جراحی نیز انجام شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: علاوه بر جذب ۲۰ پرستار از طریق آزمون ۱۵ نفر به کادر پزشکان متخصص در زمینه چشم، گوش و حلق بینی، ارتوپدی، اطفال و زنان نیز اضافه شد.

 

تقوی با اشاره به مصوب شدن بیمارستان جدید دهدشت گفت: بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی مصوب و آماده کلنگ زنی است که متأسفانه به دلیل کمبود زمین تاکنون اجرایی نشده است.

 

به گزارش ایرنا، با توجه به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمیی احداث بیمارستان جدید علاوه بر ارتقا شاخص های سلامت، خدمات رسانی را نیز شتاب می بخشد.

 

تخت های مصوب بیمارستان امام خمینی دهدشت ۱۶۰ تخت است که با توجه به تعداد مراجعه کنندگان و افزایش جمعیت هم اکنون ۲۲۰تخت در این بیمارستان خدمات لازم را ارائه می دهند.

 

این بیمارستان دارای بیش از ۴۱۵ نیروی درمانی شامل کارشناسان هوشبری، اتاق عمل، پرستار، بهیار، کمک بهیار، کارشناس آزمایشگاه و رادیولوژی و بخش های پاراکلنیکی(سی تی اسکن و ام آر آی) و ماما است.

بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سال ۱۳۷۸ با ۱۶۰ تخت درمانی که شامل بخش های داخلی، زایشگاه، اتاق عمل، جراحی زنان، جراحی عمومی، اطفال و نوزادان راه اندازی شد.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت