پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 فروردین 1403 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 144766

خبر خوب برای فرزندان جانباز بالای ۷۰ درصد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از امکان استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد کهگیلویه و بویراحمدی در انتقال خون شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: در آزمون استخدام جدید فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد، این امکان برای کلیه هموطنان ایجاد شده است که در مراکز استانها بدون لحاظ موضوع بومی بودن استخدام شوند.

کیان دهراب پور بیان کرد: در این آزمون که پایان ثبت نام آن ۱۵ فروردین است ۵ مورد مجوز استخدام برای کلانشهر اصفهان در نظر گرفته شده است که عبارتند از سه مورد کارشناس انتقال خون، یک مورد کارشناس حراست فیزیکی و یک مورد مسئول انبار.

دهراب پور اضافه کرد: این آزمون مختص فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد بوده که با تحصیلات مرتبط بشرح ذیل می توانند در این آزمون استخدام شرکت کنند. این افراد می توانند از طریق سامانه مشخص شده و یا با مراجعه به ادارات بنیاد شهید از شرایط و نحوه ثبت نام اطلاع پیدا کنند.

 

کارشناس انتقال خون؛کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا دکتری در رشته های پرستاری، مامایی، زیست شناسی، میکروبیولوژی، علوم آزمایشگاهی، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون و زیست فناوری پزشکی

– کارشناس حراست فیزیکی؛کارشناسی در رشته های علوم سیاسی، علوم اجتماعی و اطلاعات و امنیت عمومی

و یا کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت دولتی، مدیریت بحران، پدافند غیر عامل، حفاظت و حراست و مخاطرات طبیعی

مسئول انبار؛کارشناسی در رشته های مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت امور مالی و مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت