پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1403 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 145184

مشکلات زیرساخت و خدماتی طرح های اقتصادی به سرعت رفع شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه سیمان دشتروم یاسوج بازدید کرد.

به گزارش   صدای جنوب  و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در کارخانه سیمان دشت روم بویراحمد برگزار شد، گفت: برق، مشکلات زیرساخت مخابرات، و مسائل زیست محطیی از جمله مشکلات این واحد بزرگ صنعتی در استان است که معاون اقتصادی استانداری با کمک دستگاه های مربوطه نسبت به رفع آنها در بازده زمانی یک ماهه اقدام کند.

استاندار ادامه داد با وجود مشکلات مطرح شده کارخانه با تمام ظرفیت در حال فعالیت است و حتی مازاد بر ظرفیت اسمی نیز تولید دارد که خبر مسرت بخشی است.
وی با اشاره به استعداد منطقه دشت روم در حوزه معدن گفت با توجه به پتانسیل استان در حوزه معدن نیاز است که سرمایه گذاری بیشتری در این منطقه صورت گیرد که با وزیر کار در این زمینه صحبت و رایزنی خواهیم کرد.
استاندار اظهار  داشت: در اولین فرصت موضوع توسعه کارخانه و افزایش تولید را در جلسه با وزیر کار مطرح خواهیم کرد چرا که کارخانه سیمان یاسوج در شرایط خوبی قرار دارد و حتما باید آن را توسعه و افزایش دهیم.
احمدزاده بیان کرد: سیمان محصولی است که هم در داخل و هم خارج کشور بازار خود را دارد و به راحتی می توان ارزآوری داشت و جای نگرانی نیست که فکر کنیم محصول روی دست کارخانه دار بماند.
وی عنوان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن نیازمند سیمان هستیم و اگر ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان آغاز شود نیاز به سیمان فراوانی داریم و چه خوب است که سیمان مورد نیاز در داخل استان تامین شود.
احمدزاده بیان کرد: منطقی است وقتی همه شرایط فراهم است به سمت توسعه کارخانه و راه اندازی خطوط جدید برویم که خط تولید ۳ هزار و ۵۰۰ تنی راه اندازی شده است.

استاندار اولویت جذب نیرو در کارخانه سیمان یاسوج را با نیروهای بومی دانست و گفت:  نیروی غیر بومی اکیدا نباید در کارخانه جذب شود و در جذب نیروهای بومی اولویت با جوانان جویای کار مناطق دشت روم، سپیدار و روستاهای اطراف کارخانه سیمان است.
وی با بیان اینکه در ملاقات های عمومی، مردم از جذب نیروهای غیربومی در این واحد صنعتی گلایه داشتند، تاکید کرد در جذب نیرو، روستائیان اطراف کارخانه سیمان منطقه دشت روم در اولویت باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت