پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1403 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 145212

هفته گرامیداشت مقام معلم باشکوه برگزار شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم هرچه باشکوه تر برگزار شود.

به گزارش عصر زاگرس  و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده در نشست شورای آموزش و پرورش با گرامیداشت هفته مقام معلم به عملیات غرورآفرین حمله نیروهای مسلح به مواضع اسرائیل اشاره و اظهار کرد: کسانی که در این عملیات غرورآفرین شرکت کردند توسط معلمان علم آموختند و به جایگاهی رسیدند که با استفاده از توان علمی موشک هایی بسازند که طی چندین کیلومتر مسافت با تاثیر گذاری بسیار بالا به نقاط مورد نظر در تل اویو فرود آیند.

استاندار اظهار داشت: عملیاتی که سپاه در حمله به اسرائیل انجام داد در تاریخ جنگ های دنیا مشابه نداشت و با همه تدابیری که دشمنان در این خصوص بکار گرفته بودند اما همه موشک هایمان به هدف اصابت کرد که نشان از دقت بالا در پیشرفت های بزرگ در حوزه نظامی داشته و مایه خوشحالی و مباهات است.
وی با اشاره به مقام وجایگاه والای معلمان گفت: بالاترین افتخار برای بشریت این است که پیامبران معلم بودند و نخستین درس ها را به بشریت آموختند.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان بر تکریم معلمان و بزرگداشت شهید مرتضی مطهری تاکید کرد و گفت: برنامه‌ ها در تراز نام و مقام معلم برگزار شود و از معلمان در نقطه به نقطه استان تجلیل شود.
احمدزاده بیان کرد: علاوه بر تجلیل از معلمان هر مدرسه، جشن هایی در شهرستان های استان خصوصا یاسوج برگزار و از اساتید دانشگاه، مدرسین، آموزگاران و همه کسانی که خود را صرف علم آموزی به دانش آموزان می کنند تجلیل شود

وی به مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان های استان خصوصا بویراحمد اشاره و اظهار کرد: سال گذشته جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان برگزار و گام های مثبتی در راستای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در مدارس برداشته شد.
استاندار تاکید کرد: علاوه بر تمهیداتی که در راستای رفع مشکلات فضای آموزشی برداشته شده است در خصوص احداث زمین های چمن مصنوعی، سالن های ورزشی و نوسازی مدارس کارهای خوبی صورت گرفته است.
سرپرست آموزش و پرورش استان هم با بیان اینکه باید به معلم، جایگاه و نقش معلم بیش پیش توجه شود گفت: نقش مرجعیت معلم باید در جامعه احیاء شود چرا که معلمان در همه مناسبت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تاثیر گذار هستند.
احد جمالی آرند بیان کرد: آموزش و پرورش استان با برنامه محوری و قانون گرایی در جایگاه واقعی خود قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در هفته گرامیداشت معلم بیش از ۱۰۲ معلم استانی و شهرستانی تجلیل می شوند.

 

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت