پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1403 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 145253

رئیس تامین اجتماعی گچساران سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت

رئیس تامین اجتماعی شعبه گچساران در پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

صدای جنوب؛


رئیس تامین اجتماعی شعبه گچساران در پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش صدای جنوب؛ در پیام تبریک جمشید علیزاده آمده است: هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه‌های دفاعی و نظامی، در جنگ‌ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است.
وی در این افزوده است: در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه های مختلف هستیم.
علیزاده در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه های مختلف ایستاده است.
وی همچنین تصریح کرده است: هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه های دفاعی و نظامی، در جنگ‌ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است.
رئیس تامین اجتماعی شعبه گچساران اضافه کرده: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بویژه در مناطق محروم، افتخارات بی نظیری داشته و تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی امری لازم و ضروری است.
علیزاده با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار کرده: این عملیات، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و پاسداران این نهاد انقلابی در استان به ویژه شهرستان گچساران تبریک می گویم و امیدوارم که توفیقات سپاه، با شتاب بیشتری تداوم یابد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت