پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1403 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 145270

رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پایان هشتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور در دهدشت

صدای جنوب: رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛هشتمین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور به میزبانی شهر دهدشت باشگاه فراز بام خائیز، برای شرکت در مسابقات و رقابتهای قهرمانی آسیا که در مرداد ماه ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ایران برگزار می گردد جهت اعزام به تورنمت ترکیه امروز در […]

صدای جنوب:

رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛هشتمین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور به میزبانی شهر دهدشت باشگاه فراز بام خائیز، برای شرکت در مسابقات و رقابتهای قهرمانی آسیا که در مرداد ماه ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ایران برگزار می گردد جهت اعزام به تورنمت ترکیه امروز در دهدشت به پایان رسید.

پارسائی گفت: این اردو با حضور ۲۶ هندبالیست به میزبانی باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در سالن تخصصی هندبال شهید باهنر برگزار شد و نفرات دعوت شده زیرنظر کادر فنی تمرینات خود را انجام دادند.

مصطفی پارسایی افزود: در این اردو نیز، محمد حسین یوسفی، متین عادل منش،شادمهر خسرونژاد ، پدرام پرماه ، امیرحسین عادلی ، امید عنایتی جو، حسین علمی خواه… ۷ بازیکن نوجوان فرازبام خائیز دهدشت در جمع دعوت شدگان به این اردو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد، هم در بازدید از محل تمرین تیم ملی هندبال نوجوانان کشور از میزبانی خوب این شهرستان از تیم ملی هندبال خبر داد و گفت : اردو از لحاظ کیفی و کمی در سطح بالایی برگزار شد و در بحث اسکان و رفاهی میزبانی خوبی داشتیم.

وی در ادامه گفت :در راستای آمادگی تاکتیکی و جسمانی بازیکنان دیدار های تدارکاتی دوستانه با تیم لیگ برتری فراز بام خائیز در سه مرحله انجام شد.

پارسائی در ادامه افزود؛ برای برگزاری اردوهای ملی از تمام توان و ظرفیت ها و سرمایه های بالقوه نیروی انسانی شهرستان کهگیلویه در مجموعه های خصوصی استفاده خواهیم کرد و همچنین در این راستا جا دارد از جناب آقای بهمنی مدیریت محترم هتل بهمنی از شهروندان ورزش دوست استان و شهرستان کهگیلویه که در برپایی و محل اسکان تیم ما را حمایت کردند تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

وی در پایان از اداره کل ورزش و جوانان استان در راس جناب آقای دهقان مدیرکل محترم ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای اندیک سرپرست محترم اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و جناب اقای مجید پارسائی مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز به جهت میزبانی و همکاری های همه جانبه قدردانی و تشکر کرد.

گفتنی است هشتمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور، به مدت ۱۰ روز در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار شد و در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت