پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1403 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 145436

شناسایی عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری فردی که با راه‌اندازی وب سایتی مبادرت به فروش تجهیزات تقلب در کنکور می‌کرد خبر داد.

صدای جنوب:

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری فردی که با راه‌اندازی وب سایتی مبادرت به فروش تجهیزات تقلب در کنکور می‌کرد خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر با بیان اینکه هر ساله با نزدیک شدن به فرایند برگزاری آزمون‌های سراسری فعالیت مجرمان حوزه فضای مجازی در زمینه فروش سوالات کنکور و روش‌های متقلبانه افزایش پیدا می‌کند اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا در راستای رفع دغدغه مردم در برخورد قاطع با این گونه جرائم در فضای مجازی وارد عمل شدند.
💢 وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع سریعا پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و پس از اخذ دستورات مقتضی محل اختفای متهم را شناسایی و با تشکیل تیم ویژه از ماموران پلیس فتا ضمن هماهنگی‌های لازم و اخذ دستورات مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیکی ضبط شده از ایشان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.
💢 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهم مذکور در ابتدا با کتمان موضوع سعی در گمراه نمودن پلیس و اخلال در روند رسیدگی به پرونده و کشف حقیقت را داشت که پس از ارائه مستندات و ادله دیجیتال شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و به ارتکاب بزه انتصابی اعتراف و بیان داشت: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات کنکور قبل از برگزاری آزمون اقدام به درج آگهی فروش هندز فری نامرئی در سایت دیوار نموده‌ام و با آن روش از مردم کلاهبرداری می نمودم.
💢 موسوی در پایان با اشاره به اینکه مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال اقدام به اخازی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌نمایند خاطرنشان کرد: به هیچ وجه فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفاً با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.
🇮🇷🔵🇮🇷🔵🇮🇷

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت