پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اردیبهشت 1403 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 145545

طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی پاییز ۱۴۰۳ به  بهره برداری می رسد

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی که تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال در آن هزینه شده است پاییز امسال وارد مدار بهره برداری می شود.

به گزارش  صدای جنوب  و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، محسن منصوری روز دوشنبه با حضور احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از خط انتقال پروژه آبرسانی از سد کوثر به بهمئی گفت: طرح چند منظوره آبرسانی به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و روستاهای اطراف از سد کوثر که هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از طرح های مهم و ضروری در این استان است.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: پروژه آبرسانی از سد کوثر به بهمیی در اواخر سال ۱۳۹۰ آغاز شد و با توجه به کمبودها و نارسایی هایی که در منطقه بود از سال ها قبل روند اجرایی کندی داشته است.
وی اظهار داشت که این طرح آبرسانی با توجه به تامین آب شرب و استفاده آب آن در صنعت، کشاورزی و اشتغالزایی با تاکید رئیس جمهور روند اجرایی آن شتاب گرفت.
منصوری با اشاره به حمایت همه جانبه دولت و وزارت نیرو از این طرح افزود: پیش بینی می شود تا پایان فصل پاییز سال جاروی وارد مدار بهره برداری شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این بازدید، طرح آبرسانی به لیکک از سد کوثر را یک طرح مهم و کلیدی در استان دانست و گفت: روند اجرای این طرح در دولت سیزدهم شتاب خوبی گرفته است.
سیدعلی احمدزاده تصریح کرد با برنامه ریزی های انجام شده این پروژه مهم تا آبان ماه سال جاری وارد مدار بهره برداری خواهد شد.
وی با اشاره به وجود معارضات اجتماعی در اجرای این طرح در حوزه استان خوزستان تصریح کرد با پیگیری های انجام شده دررفع این معارضات قطعا روند اجرایی طرح شتاب بیشتری خواهد گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت