پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1403 ساعت 08:02:: شناسه خبر: 145607

معاون اجرایی رئیس جمهور:

با عنایت شهدا آینده را بهتر از امروز می‌سازیم/در همه شاخص های مهم در حال پشرفت هستیم

صدای جنوب: معاون اجرایی رئیس جمهور در اجلاسیه سرداران و ۴۲۲شهید شهرستان کهگیلویه گفت: مردم استان به سلحشوری و دلدادگی پای آرمانهای انقلاب و به شجاعت و عزم راسخ معروفند. منصوری افزود: مردم این دیار دلاورمردان و شیرزنان تجلی و تجسم غیرت هستند. وی با بیان اینکه در دوره‌ای بسر می‌بریم که دوره عزت و […]

صدای جنوب:

معاون اجرایی رئیس جمهور در اجلاسیه سرداران و ۴۲۲شهید شهرستان کهگیلویه گفت: مردم استان به سلحشوری و دلدادگی پای آرمانهای انقلاب و به شجاعت و عزم راسخ معروفند.

منصوری افزود: مردم این دیار دلاورمردان و شیرزنان تجلی و تجسم غیرت هستند.

وی با بیان اینکه در دوره‌ای بسر می‌بریم که دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است،ادامه داد: کمتر کسی فکر می‌کرد دین بتوان میدان داری کند.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: دوره سازندگی و علم و پیشرفت را پشت سر گذاشتیم از تحریم‌ها و فتنه‌ها را عبور کردیم در انقلاب تمرین دینداری کردیم.بواسطه حضور شهدا الگوهای موفقی در کشور به منصه ظهور رسید.

منصوری شهدا را اسطوره‌ و سند افتخار مملکت‌ خواند و گفت: احترام به فرهنگ شهدا به عنوان ارزش در کشور ما نمود دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در تبیین جایگاه شهید و شهادت بیان کرد: درس شهدا تولی و تبری است اگر در مسیر حق استمرار داشته باشیم مشکلات برطرف می‌شود میدان شهادت میدان برنامه‌ریزی است شهید ساختن و عبور از موانع را به ما یاد می‌دهد باید با برنامه پیش برویم.

وی ادامه داد: شهدا درس برتری در جنگ اراده‌ها دادند مبارزه کفر و باطل مبارزه از جنس جنگ اراده‌هاست.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به شخصیت شهید شاخص «هدایت‌الله طیب»گفت:سالها قبل در بازدید از روستا با این شهید آشنا شدم به برکت وصیت شهید پل روستا ساخته شد.

وی بیان کرد: با عنایت شهدا آینده را بهتر از امروز می‌سازیم.

منصوری با اشاره به ایستادگی مردم غزه برای مالیدن پوزه صهیون جنایتکار گفت: شاهد شکل گیری آرایش متفاوت هستیم در مسیله غزه طوفان الاقصی و وعده صادق اقدامات متفاوت دیدیم با مردانگی با خریدن سختی‌ها به جان، توفیقات جبهه مقاومت را شاهد هستیم.

مسئول نهاد ریاست جمهوری افزود: عصای موسای انقلاب راهبردهای رهبری و عنایت شهداست به قله بیش از حد نزدیک شدیم در مسیر رسیدن مشکلات و کم و کاستی‌هایی هست همه ابزارهای لازم برای رسیدن به قله موجودند.

منصوری گفت: در همه شاخص های مهم کشور رو به پشرفت هستیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت