پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1403 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 145913

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ رسانه‌ها مدیران بومی را تخریب نکنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم مدیران استانی را تخریب نکنند تا به جایگاهی در سطح کشور برسند.

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، سید علی احمدزاده در آیین تجلیل از معلمان استانی به توان علمی فرزندان استان برای داشتن جایگاه‌ها و مسئولیت های مهم در سطح کشور اشاره و عنوان کرد: گاهی تخریب‌های رسانه ای باعث می شود فرزندان این استان نتوانند در سطح کشور به جایگاهی برسند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تحمل انتقادات رسانه ها را دارم و پاسخی به این انتقادات نمی‌دهم اما از رسانه‌ها می خواهم مدیران استانی را تخریب نکنند تا به جایگاهی در سطح کشور برسند

احمدزاده بیان کرد: وقتی مدیری از فرزندان این استان توسط رسانه ها تخریب می شود هر چقدر در سطح ملی تلاش می‌کنیم که به پست و جایگاه برسند بی‌فایده است.

وی بیان کرد: بهترین و متخصص ترین نیروی یک اداره را که هیچ کسی هم مثل او پیدا نمی شود و مدرک تحصیلی بالایی دارد را به عنوان مدیر انتخاب می کنیم اما متاسفانه گاهی رسانه‌ها شروع به تخریب این فرد می کنند که از معلمان می‌خواهم در ترویج فرهنگی که اجازه دهیم نیروی بومی رشد کند ما را یاری کنند.

وی بیان کرد: همین دانش آموزانی که امروزه در کلاس های درس هستند آینده سازان این مملکت هستند از هم اکنون این فرهنگ ترقی و تعالی را به جای تخریب به آنها بیاموزیم.

استاندار با طرح این سوال که چرا استان نمی تواند یک نیرو در سطح وزیر داشته باشد، گفت: اینقدر پشت سر نیروهای بومی کارنامه درست کرده ایم که در سطح ملی هر چه تلاش کنیم به جایی نمی رسیم

استاندار در بخش پایانی سخنان خود گفت: دولت سیزدهم خدمات گسترده ای به مردم ارائه کرد که از مدیران می خواهم اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام را جذب کنند تا مردم در آرامش باشند.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت