پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1403 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 145942

آنچه سید محمد موحد در جلسه شورای اداری چرام بیان کرد/

از کلنگ زنی فسفات و پتروشیمی تا انتقاد از نگاهی که به جایگاه نماینده وجود دارد

صیح امروز نشست شورای اداری شهرستان چرام برگزار شد

صدای جنوب:

نشست شورای اداری شهرستان چرام برگزار شد
حجت الاسلام موحد در این نشست اظهارداشت: امیدواریم همه ما در راستای مسئولیتی که داریم رضای خداوبندگان خداتحقق یابد.
سیدمحمدموحد افزود:برخی توجهی به مسیولیت وجایگاه قانونی نماینده ندارند و درقانون اساسی جایگاه مشخص است.
وی گفت:نگاهی که به جایگاه نماینده درحوزه کهگیلویه بزرگ است حتی در سایر شهرستانهای استان وجود ندارد.
موحد بابیان اینکه برخی مدیران در مقابل مافوق خود برای بیان مشکلات محدودیتی دارند که نگرانم تبدیل به سنتی ماندگارنامیمونی درمدیریت کشوربماند.

وی ادامه داد: هرکس در حوزه خودش پیگیر برطرف نمودن مشکلات باشد و در شهرستان مدیر مربوطه وفرماندار مشکلات را نزد مدیران استانی فریاد بزنند.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آثار فعالیت و پیگیری ما باید برای مردم دیده شود و دغدغه انها کمتر گردد.

موحد بابیان اینکه خودقانع کردن مقطعی رویه غلطی است که برخی درقبال پروژه ها انجام می دهند، ادامه داد: ادعا میشود که اگر ازپول نفت اعتبار پروژه امامزاده یحیی وسایرپروژه ها تامین شود پیمانکار صفرتاصد ان را انجام میدهد که باید بدانیم، جابجایی اعتبارات مشکلات زیادی را بوجود اورده که آن را در گازدارنشدن برخی روستاها می بینیم.
سیدموحد موحد افزود: مدیرسهل انگار باید پاسخگو باشد،اما در خدمات مدیران هم شرایط کشور را درنظر بگیریم.
سیدمحمد موحد خطاب به مدیران گفت: به جای اینکه یقه نماینده را بگیرید در دستگاههای اجرایی خودتان هم فعال باشید ومن هم هرجانیازباشد ورودمیکنم و پیگیرم
وی تصریح کرد: در حین جلسات مجلس و در طول روز در تهران، فرصت را برای پیگیری پروژه هاواشتغال آفرینی ازدست نمیدهم وشما مدیران هم ضروری است که ازپشت میزبلندشوید و پیگیری کنید.

سیدمحمدموحد افزود: بزودی کلنگ فسفات چرام به زمین زده میشود.
موحد باتوجه به شرایط پتروشیمی چرام هم گفت: سرمایه گذار می گوید فعالیت این پروژه با تامین هشت ماه خوراک امکان پذیرنیست و حداقل درسال ۱٠ ماه باید خوراک ان تامین شود وامکان صادرات هم وجود داشته باشد که مادرحال پیگیری هستیم.

موحد گفت: در ۹روز گذشته دو-سه هزار نفر مراجعه کرده اند و در دهدشت دبشموک، لنده، بهمیی، چرام و لنده پاسخگوی مردم بوده ام.

وی تصریح کرد: سعی ماگشایش درزندگی مردم است و با این برنامه ریزی و پیگیری ها چرام را به شهرستانی با بارقه امید و اشتغال پایدار می بینم.
وی گفت: بخش کشاورزی همان انداره که فسفات وپتروشیمی مهم است در چرام اهمیت دارد و انتقال اب به زمین های کشاورزی در اولویت خواهد بود.
وی به مشکلات حوزه آبفا، درمان، آموزش وپرورش وراهداری هم پرداخت و برای پیگیری نمودن موارد طرح شده، باهمراهی مدیر شهرستانی و استانی قول مساعد داد.

 

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت