پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1403 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 145949

سردار حمید خرمدل در اجلاسیه 128 شهید بهمئی:

آینده نشان خواهد داد که در عملیات وعده صادق چه بر سر اسرائیل آوردیم

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم حضور سردار غیب‌پرور در این مراسم افزود: به رغم برنامه‌ریزی انجام شده اما به علت کسالت سردار نتوانستند حضور پیدا کنند بنده حامل پیام ایشان هستم.

صدای جنوب:

سردار حمید خرمدل شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه ۱۲۸ شهید بهمئی خیل جمیعت شرکت کننده در این محفل معنوی را تداعی کننده حضور ۲۵ هزار نفری در اجلاسیه سال۹۷ خواند و گفت:کجا هستند کسانی که می گویند مردم از انقلاب و نظام دست کشیدند این شکوه حضور را ببینند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم حضور سردار غیب‌پرور در این مراسم افزود: به رغم برنامه‌ریزی انجام شده اما به علت کسالت سردار نتوانستند حضور پیدا کنند بنده حامل پیام ایشان هستم.

سردار خرمدل در پاسخ به چرایی برگزاری اجلاسیه ها تصریح کرد:ماهیت دفاع ما با همه جنگ ها متفاوت است ان جنگها دنیایی و برای غیر خداست دفاع ما برای خدا بود همه رزمندگان برای خدا رفتند جان و جوانی خود را تقدیم کردند. در همه جنگ ها یک نابرابری وجود دارد کشورهای ضعیف در مقابل کشورهای قدرتمند شکست می خورند یا تضعیف می شوند یا تسلیم ما اما در مقابل تمام بلوک شرق و غرب ایستادیم و سربلند بیرون آمدیم و نتیجه خون شهدا و صبر خانواده شهدا قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: برکت خون شهید و وجود رزمندگان برای مردم عظمت آفرید مردم اگر در اجلاسیه حضور پیدا می کنند می گویند راه شهیدان را ادامه می‌دهیم و نمی گذاریم خون شهدا هدر برود. شهید بالاترین هدیه خداوند به بشریت است.ثمره خون شهدا مختص شهید نیست آثار دنیوی دارد امروز اگر در مقابل دشمنان قد علم کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدیم به برکت خون شهداست مشکل عیادی و کفر با ما بحث استقلال ماست.

این مسئول با بیان اینکه شهدا و ایثارگران انقلاب را حفظ کردند، ادامه داد: سالهاست دشمن نیرنگ دارد انقلاب را از پای در بیاورد اما همه توطئه هایش شکست می خورد.

وی اضافه کرد: افول قدرت امریکا از دیگر برکات خون شهداست. اسراییل که روزی سودای نیل تا فرات داشت امروز در چه وضعی است؟ افول قدرت ابرقدرتها مرهون خون شهدای محور مقاومت است،تشکیل محور مقاومت از دیگر برکات خون شهداست.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: آینده مشخص خواهد شد چه بلایی بر سر اسراییل آوردیم هیمنه پوشالی استکبار را در هم شکستیم امریکا را ذلیل کردیم.این مسیر به اذن الله ادامه دارد مقاومت مجاهدت و ایستادگی ما حول سه محور ادامه خواهد یافت؛ ولایت، وحدت و مقاومت.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت