پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اردیبهشت 1403 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 145993

پخش فیلم‌های کوتاه در محل انجمن فیلم و عکس کهگیلویه

فیلم‌های کوتاه به صورت دو هفتگی در محل انجمن فیلم و عکس کهگیلویه پخش می شوند.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، عبدالکریم عبودی خبر از برگزاری پخش فیلم‌های کوتاه در کهگیلویه را داد و گفت: سینما و به طور خاص فیلم کوتاه یکی از قدرتمندترین ابزارهای تاثیرگذار بر جامعه است.

وی افزود: هرگاه سینما مسیر صحیح خود را پیمود، تاثیر فرهنگی آن را در جامعه به وضوح دیدیم؛ سینما مانند شمشیری دو لبه است که هم می‌تواند شخص و جامعه را به قهقرا ببرد و هم می تواند فرد و جامعه را به اوج برساند.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد: این پخش فیلم باید هدفمند باشد تا هم از لحاظ فرهنگی و هم فنی باعث رشد در جامعه شود، و این برنامه ها و آموزش ها نباید صرفاً در مرکز شهرستان باشد، باید در بخش‌ها و روستاها نیز این پخش فیلم را داشته باشیم و در مسیر توزیع عادلانه آموزش گامهای مؤثرتری برداریم.

عبودی در پایان ضمن تقدیر تشکر از زحمات اسماعیل رضوی زاده رئیس انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان شهرستان کهگیلویه، بیان داشت: مجموعه ی اعضای انجمن فیلم عکس همگی پای کار بودند و یکی از فعال‌ترین انجمن‌های شهرستان می‌باشند و در همین مدت کوتاه فعالیت‌های تاثیرگذاری هم بر هنرمندان این عرصه و هم جامعه و عامه مردم داشته‌اند.

 

اسماعیل رضوی زاده رئیس انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان شهرستان کهگیلویه گفت: پخش فیلم‌های کوتاه تولید شده در شهرستان که با همکاری انجمن فیلم و عکس صورت گرفت در اولویت خواهد بود و در کنار پخش فیلم، جلسات نقد و بررسی نیز برگزار می شود و در این جلسات از ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده خواهد شد.

وی افزود: نقد اثر هنری و در اینجا نقد فیلم می‌تواند هم باعث بالندگی هنرمند شود و هم سطح سواد بصری و سینمایی مخاطب را ارتقا دهد، اثر هنری مانند فلزی خام است که بین چکش (صاحب اثر) و سندان (مخاطب) شکل می گیرد و باعث مهارت بیشتر صاحب اثر می‌شود و این منجر به ارتقاء اثر هنری می گردد.

رضوی بیان داشت: این جلسات پنجشنبه‌ها به صورت دو هفتگی در فرهنگسرای اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه در محل کلاسهای انجمن فیلم و عکس (ساعت ۱۷ تا ۱۹) برگزار خواهد شد.

در پایان رئیس انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان شهرستان کهگیلویه از عبودی و مجموعه فرهنگ ارشاد اسلامی برای همراهی و همیاری در همه برنامه‌های این انجمن تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت