پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اردیبهشت 1403 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 146001

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد: دولت سیزدهم پیشرو در خدمات رسانی به مناطق محروم بوده است

استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت سیزدهم در عرصه های مختلف خدمات ارزنده ای برای عمران و آبادی مناطق کم برخوردار و محروم این استان ظرف ۲ سال گذشته انجام داده است.

سید علی احمد زاده روز چهار شنبه در آیین تجلیل از مقام شامخ معلم که در شهرستان گچساران افزود: برخی بجایی اینکه اقدامات دولت را بازگو کنند دنبال این هستند که دل مردم را خالی کنند و این هنر نیست.

احمد زاده گفت: در تلاش هستیم مشکلات آبرسانی دشت لیشتر را مرتفع و برای طرح فاز دوم آبرسانی دشت امامزاده جعفر نیز اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مدیران باید با نگاه به دولت جدی پای کار باشند ادامه داد: برخی از مشکلات کنونی استان مربوط به سال ۹۱ و گذشته است.

حقایق به مردم بازگو شود / دولت سیزدهم دولتی صادق الوعده است

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولتی صادق الوعده است و گچساران و باشت پیشرفت و ترقی چشمگیری داشته اند، و بیشتر روستاهای این مناطق در زمانی که فرماندار بودم در بخش زیر ساخت های توسعه خوبی داشته اند.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد:  دولت سیزدهم پیشرو در خدمات رسانی به مردم بوده است

احمد زاده تصریح کرد: مدیران با نگاه به دولت باید خدمت رسانی به مردم کنند و دیگران حق تعیین تکلیف برای مدیران شهرستان و استان را ندارند و مدیران جوابگوی افراد بیرون از دولت نیستند.

وی با بیان اینکه علم سرلوحه کار،رشد و ترقی بشریت است گفت: معلمی را باید یک هنر دانست که هیچ نیازی به تعریف ندارد و جایگاه و ارزش معلم را می توان به راحتی درک کرد و فهمید.

احمد زاده افزود: معلم یک نقش سازنده و بی بدیلی در جامعه ایفا می کند و برای جامعه بشری یک نقش سرآمد می باشد.

وی با بیان اینکه باید قدردان جایگاه معلمین باشیم و استدلال برای اثبات جایگاه معلم لازم نیست گفت: جامعه معلمان و فرهنگیان در کشور گسترده و پرجمعیت است.

 

احمد زاده گفت: بیشترین اعتبارات دولت مربوط به نهاد آموزش و پرورش و خانواده ایثارگران هستند .

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد:  دولت سیزدهم پیشرو در خدمات رسانی به مردم بوده است

وی ادامه داد: آینده این مملکت در اختیار معلمان است جامعه هم اکنون صداقت ،پاکی و راستگویی نیاز دارد و که معلمین در این زمینه می توانند کمک کنند.

در وعده صادق قدرت کشورمان را به رخ دشمن کشیدیم

احمد زاده افزود: امروز حوادث غزه انسان را متاثر می کند و در حالی که بیشتر جنگ های منطقه خاورمیانه ریشه در خباثت آمریکای جهانخوار و ایادی استکباری اش را دارد.

وی گفت: در عملیات وعده صادق کاری انجام شد که دشمنان انگشت حیرت به دهان گرفتند و دشمنان سیلی محکمی از ایران اسلامی دریافت کردند.

احمد زاده ابراز کرد: پایه و اساس و ریشه این قدرت امروز نظام اسلامی شما معلمان و اساتید هستید و این مایه افتخار است.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت