پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1403 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 146039

آنچه مدیران در شورای اداری چاروسا به موحد گفتند

صدای جنوب: نشست شورای اداری بخش چاروسا با حضور نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست مشکلات بخش چاروسا بررسی شد.ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست اجرا نشدن طرح هادی در روستاهای، نبود امکانات کشاورزی برای کشاورزان و نبود زیرساخت های اداری در چاروسا را مهمترین […]

صدای جنوب:

نشست شورای اداری بخش چاروسا با حضور نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این نشست مشکلات بخش چاروسا بررسی شد.ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست اجرا نشدن طرح هادی در روستاهای، نبود امکانات کشاورزی برای کشاورزان و نبود زیرساخت های اداری در چاروسا را مهمترین مشکل این بخش دانست و گفت: یکی از خواسته های عموم مردم چاروسا موضوع شهرستان شدن است، بنیاد مسکن در طرح های هادی همکاری ندارد و روستاهای بزرگی داریم که هنوز طرح هادی در آنها انجام نشده است.
بخشدار چاروسا در بحث شبکه درمان از موحد به دلیل اعتبار رادیولوژی تشکر کرد و خواستار راه اندازی آن توسط شبکه بهداشت شد و در ادامه با انتقاد از وضعیت مشکلات کشاورزان بیان کرد: کشاورزان مشکلات زیادی در زمینه کشاورزی دارند و عدم توجه در زمینه تسهیلات از دیگر مشکلات آنهاست.وی در ادامه با بیان اینکه برای شهرستان شدن نیاز به زیرساخت داریم یادآور شد: نبود ساختمان اداری در ادارات به خصوص بخشداری چاروسا یک مشکل است که می تواند در آینده مشکلات زیادی را به وجود آورد.
شهردار قلعه رئیسی در این نشست با بیان اینکه کمک های سازمان شهرداری ها بسیار محدود است و نیازهای اداری را هم کمک نمی کند بیان کرد: باید با مسئولین کشوری برای کمک های مالی و تهیه قیر برای آسفالت معابر سطح شهر صحبتی شود تا مشکلات این شهر برطرف شود.آذربهرام به ساختمان شهرداری اشاره کرد و گفت: ساختمان اداری در شان کارکنان اداری شهرداری نیست و باید به این موضوع توجه شود تا ساختمان نیمه کاره شهرداری تکمیل شود.
ارشیا رئیس شورای دهستان جاورده در این نشست از موحد خواست تا در بین مردم روستای جاورده حاضر شود و صدای آنها را بشنود
وی در ادامه بیان کرد: رئیس راهداری کهگیلویه راغب نیست به مردم این دهستان بزرگ کمک کند که ماشین‌آلات این اداره را چند مورد درخواست کردیم اما هیچ وقت همکاری نکرد و برای کارهای شخصی به راحتی همکاری می کند اما برای یک دهستان بزرگ هیچ گونه همکاری ندارد.
وی گفت:بنیاد مسکن در زمینه روستاها همکاری ندارد و کمکی نمی کند و استادیوم دهستان جاورده نیازمند توجه بیش از پیش مسئولین دارد روشنایی روستای جاورده واقعا نگران کننده که امیدواریم به مسئولین برق تذکری داده شود تا مشکل رفع شود.
اطمینان زاده عضو شورای شهر قلعه رئیسی در این نشست از تلاش موحد در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و گفت: کمبود اعتبارات به سطح شهر جوابگوی دیوارهای حائل سطح شهر هم نمی باشد و امیدواریم تلاش شود تا اعتبارات بیشتری را به این شهر اختصاص داده شود.
وی نبود بنیاد علوی در منطقه را یک معضل دیگر دانست و گفت: آثار تاریخی سطح شهر به دلیل کم توجهی میراث فرهنگی و گردشگری در حال تخریب است که باید به مسئولین میراث فرهنگی تذکری داده شود تا مشکلاتی برای همسایگان این بنای تاریخی به وجود نیاورد.در ادامه این نشست
حجت الاسلام موحد با مردم سطح بخش چاروسا دیدار مردمی برگزار کرد و مردم مشکلات خود را بیان کردند.در این دیدار مردم مشکلات خود را بیان کردند که مشکل راه ارتباطی روستاها و اشتغال جوانان از مهمترین خواسته های آنها بود.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت