پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1403 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 146052

طعنه تلخ امام جمعه کهگیلویه به مدیران این شهرستان

امام جمعه کهگیلویه خطاب به مدیرانی که در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند، گفت: گاهی مصلا سر بزنید ممکن است مسافری در ورودی شهر از شما آدرس بپرسد حداقل آدرس مصلا را بلد باشید.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی زکات را واجب الهی و شکرگزاری منعم خواند و گفت: زکات واجب الهی است زکات مایه برکت و رحمت است مایه لطف و عنایت خداوند رحمان است.

امام جمعه کهگیلویه بر لزوم پرداخت این واجب الهی تأکید کرد و افزود: مراقب باشیم حقوق نیازمندان را از اموال جدا کنیم فقرا را ببینیم و به آنها توجه کنیم.

خطیب نماز جمعه دهدشت دیدار اخیر رهبر انقلاب با کارگزاران حج را یادآور شد و در تبیین نکاتی از فرامین رهبری افزود: امسال حج برای مسلمانان استکبارستیزی مهمی است به مدد الهی حج امسال نقطه عطف بیداری جهانی در مقابل رژیم صهیونیست باشدهر حاجی یک مبلغ برائت از استکبار باشد.

وی ادامه داد:حج فرصت خوبی است برای تبادل نظر و تبادل افکار برای انچه رسانه ها مخفی کرده‌اند.باید همچنان ندای امت اسلام «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسراییل» باشد.حجاج بیت الحرام باید برائت را به عنوان حرکت قدرت آفرین و قیام جریان ساز به نفع جبهه مقاومت و علیه استکبار اقامه کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اظهار کرد: رژیم غاصب هر روز برگ دیگری از مقاومت می‌بیند اخیرأ عضو جدید شبکه مقاومت از بحرین اعلام آمادگی کرده و انها را مورد حمله قرار داده است. برخی فکر کرده‌اند اگر دوئل عربی تصورشان بر این بود اگر مثلا پادشاهان قراردادی امضا کنند مردم همراهی می کنند اما مشخص شد نه جبهه مقاومت همراهی کرد نه مردم با اینها همراهی می کنند.

وی اضافه کرد:جبهه مقاومت در بحرین هم فعال شده تنها کشور عربی که در جنایات رژیم غاصب علیه غزه همکاری کرد حکومت مستقر در بحرین بود که البته دوامی نخواهد داشت.

امام جمعه دهدشت سفر آقای بارزانی رئیس اقلیم کردستان به تهران و اهداف این سفر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه نکاتی به وی گوشزد شده است، گفت: اجرای کامل توافق امنیتی ایران و عراق مورد تأکید واقع شد،

وی ادامه داد: اقلیم کردستان توجه داشته باشد تا زمانی که جاسوسان رژیم صهیونیست در این اقلیم هستندو اقدامی علیه ایران داشته باشند امنیت نخواهد داشت؛ البته رژیم صهیونیست امروز برای خود شیری درست کرده که البته نه یال دارد نه دندان.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیست به مثابه مگسی برای جبهه مقاومت است ، بیان کرد:آقایان در اقلیم کردستان دقت داشته باشند مبارزه موثر با تحرکات گروهک های تروریستی داشته باشند اگر امنیت و آسایش می، خواهند و حسن همجواری را رعایت کنند باید به این مسیله توجه لازم را داشته باشند.

امام جمعه کهگیلویه مردم را به استفاده از برکات ماه ذی‌القعده به ویژه چله معروف توصیه کرد و گفت:دهه کرامت با کرامت و تدبیر برگزار شود با تلاش مدیران فرهنگی برنامه‌های فرهنگی خوب پیش می‌رود خلاقیت مردمی هم باید باشد.

وی همچنین از زحمات مجموعه جمعیت هلال احمر قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خطاب به مدیرانی که در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند، گفت: گاهی مصلا سر بزنید ممکن است مسافری در ورودی شهر از شما آدرس بپرسد حداقل آدرس مصلا را بلد باشید

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت