پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اردیبهشت 1403 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 146209

سفر رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح به شهرستان کهگیلویه

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با هدف بازدید از مراکز اقتصادی و تولیدی این شهرستان به کهگیلویه سفر کرد.

صدای جنوب:

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور ابتدا با حضور در گلزار شهدای دهدشت با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد سپس با حضور در دادگستری این شهرستان با کارکنان قضایی دیدار و از نزدیک مشکلات را بررسی کرد.
وی با بیان اینکه هدف از حضور در شهرستان کهگیلویه بررسی مشکلات حوزه قضایی دادگستری شهرستان، اداره ثبت اسناد، پزشکی قانونی و ادارات تابعه است گفت: در ادامه ظرفیت‌ها و مشکلات موجود در حوزه صنعت و اقتصاد این شهرستان بررسی می شود.
حجت الاسلام سعیدی رئیس دادگستری شهرستان به مشکلات موجود در حوزه قضایی شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی در دادگستری شهرستان، کمبود فضا‌های اداری و رفاهی و مسکن برای کارکنان از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان است که انتظار می‌رود مسئولان ارشد قضایی کشور برای رفع این مشکلات بیش از پیش تلاش کنند.
پیگیری برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی از سد های همجوار شهرستان و ساخت سد آبریز ، ساخت فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر دهدشت ، ساخت پاسگاه های انتظامی جدید و تامین تجهیزات امنیتی ، نظامی و انتظامی در شهرستان و پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل پتروشیمی دهدشت از دیگر مشکلاتی بود که حجت الاسلام پورخاقان در جریان انها قرار گرفت.
حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقانی گفت: امروز برای بررسی مشکلات و معضلات مردم خوب شهرستان کهگیلویه حضور یافتیم.
وی یکی از مشکلات شهرستان کهگیلویه را عدم پیشرفت کافی در احداث شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت عنوان کرد، افزود: اینجا از نزدیک آمدیم و مشاهده کردیم و از نزدیک شنیدیم بحث تامین مشکلات مالی آن را که به تعدیل نیرو منتهی شده است‌.
وی خاطرنشان کرد: با رفع مشکلات مالی شاهد تمام شدن کار این کارخانه و بهره برداری از محصولات آن که باشیم‌.وی تصریح کرد: امیدوارم به زودی از این پروژه عظیم برای کشور بهره برداری کنیم.
وی به احداث و ایجاد تصفیه خانه فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب کهگیلویه اشاره کرد و گفت که بسیار مهم است که تاثیر در سلامت آب شرب استان و بهره‌برداری از آب‌های پایین دست می‌تواند داشته باشد.
حجت‌الاسلام پور خاقانی به مشکلات پزشکی قانونی کهگیلویه اشاره کرد و گفت: این شهرستان با توجه به وجود دو حوزه قضایی و سه شهرستان واقعا یک پزشک دارد که بین کهگیلویه و گچساران مشترک است قطعا نمی تواند اینجا تمام خدمات رسانی را داشته باشد.وی به مشکلات سالن تشریح پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: این سالن استاندارد نبوده و در شان یک شهرستان نیست.
وی ابنیه های نظامی و انتظامی متناسب با توسعه شهرستان، اقدامات و تامین منافع برای ایجاد سد آبریز و بعضی از مشکلات دیگر را مورد بررسی قرار دادیم.وی افزود: که با بهره‌برداری از سد آبریز مردم منطقه بتوانند کشاورزی خودشان را توسعه دهند و تحولی ایجاد شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت