پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 خرداد 1403 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 146663

مرور خطبه امروز امام جمعه کهگیلویه/«گوجه خونین» کلیدواژه جدید حجت الاسلام وحدانی /انتقاد شدید به مسئولان در زمینه گرانی میوه/از آه مادری و کودکی که نمی‌تواند میوه بخرد بترسید

حجت الاسلام وحدانی‌ فر خطاب به مسئولان گفت: آقایان از آه آن مادری و کودکی که نمی‌تواند میوه بخرد بترسید، مردم دارند سختی تحمل می کنند باید فکری کرد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت ضمن دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوا، گفت: سعادت هر دو دنیا وابسته به رعایت تقوای الهی است.
وی با استناد بر پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکایی حامی فلسطین، به جملات مهم رهبر انقلاب در این پیام اشاره کرد و گفت: انتخاب این جملات نشان دهنده عمق بینش، بصیرت و نگاه بین‌الملل رهبری است.وحدانی فر با اشاره به نامه چندین سال پیش رهبری به جوانان اروپایی که اثر آن امروز در دانشگاه‌های غرب آشکار است، گفت: در پیام اخیر فرمودند “شما در مسیر درست تاریخ ایستاده‌اید“ جبهه کفر و باطل مشخص است و جوانان نیاز به تغذیه فکری دارند.وی با اشاره به فرا رسیدن ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: تا کنون برخی از آقایان احساس کردند می توانند به کشور کمک کنند و آمدند، دولت چهاردهم باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد، توقع مردم از دولت متفاوت شده است.
حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: کسی را انتخاب کنید که تقویت توازن بین امنیت و ثبات را انتخاب کند، ارتقای سطح سیاسی مد نظرش باشد، از دو قطبی کاذب بگذرد و حرکتش در مسیر پیشرفت باشد.
وی با بیان اینکه بزک کردن افراد به کشور کمک نمی کند، گفت: مراقبت کنیم دو قطبی‌های بی خاصیت از پروژه بگیران رسانه‌ای دفع شود.
حجت‌الاسلام وحدانی فر به فرا رسیدن رحلت امام راحل ره اشاره کرد و گفت: امامی که ما را از حقارت و ذلت نجات داد و شکوه و عزت را برای مستضعفین به ارمغان آورد.
وی جنایات رژیم غاصب در حمله به اردوگاه رفح را محکوم کرد و گفت: حتی به افرادی که در چادر نشسته‌اند رحم نمی کنند و اینقدر فضاحت داشت که نتانیاهو هم اعتراف به اشتباه کرد اما بعضی در کشور ما واکنشی نشان ندادند.
امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه خط امام خط دفاع از غزه است، افزود: مردم مظلوم غزه را فراموش نکنیم، اگر چه دیگر رئیس جمهوری که کشور به کشور برود و مذاکره کند نداریم اما مسیر همان مسیر است.
وی در ادامه با انتقاد از وضعیت اسف‌بار بازار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نمی‌دانم چه کسی را خطاب قرار دهم، مسئولان متولی در استان آیا میوه می‌خرید؟ قیمت میوه برایتان گران نیست یا عدد و رقم را نمی دانید.
وحدانی فر اذعان کرد: چرا باید قیمت میوه در بهبهان ۶۰ هزار تومان و در دهدشت ۱۵۰ هزار تومان باشد؟ چه خبر است؟! چطور در بهبهان، سپیدار و سمیرم قیمت میوه اینقدر نیست؟ نظارت ضعیف است، آه مستضعفان شما را می گیرد. وی با گلایه از ضعف نظارت ها و برخوردهایی که بازدارنده نیست، گفت: یعنی چه یک واحد صنفی در این شهر تخلف می کند مثلا برخورد می‌شود هفته بعد همان تخلف را ادامه می‌دهد، در یک بازار کوچک میوه آیا واقعا قابل کنترل نیست؟ تفاوت قیمت را در دهدشت ببینید آب معدنی معروف برجام که نیست!
وحدانی‌ فر خطاب به مسئولان گفت: آقایان از آه آن مادری و کودکی که نمی‌تواند میوه بخرد بترسید، مردم دارند سختی تحمل می کنند باید فکری کرد.
وی به حادثه واژگونی خودروی حامل زنان گوجه چین اشاره کرد و گفت: معضل گوجه‌چینی زنان در شهرهای همجوار موضوع تکراری مطرح در خطبه‌ها شده است.

وحدانی فر خطاب به وزارت نیرو گفت: می‌دانید گوجه این روزها در جاده خونین شد؟ آقایان وزارت نیرو! حالا از گوجه‌چینی گذشت به گوجه خونین رسیده است. برای دشت‌های تشنه‌ای که در انتظار آب هستند چکار کرده‌اید؟.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت