پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1403 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 146692

پیام سید محمد موحد به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

در سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی،ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات آن رهبر جهادی و جهانیِ اسلام و با ادای احترام به شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد، بار دیگر با آرمان های آن امام راحل پیمان می بندیم که در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دریغ نورزدیده و همگی از سربازان همیشگی خلفِ صالح و شایسته ایشان یعنی مقام معظم رهبری«مدظله العالی» خواهیم بود.

صدای جنوب:

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، چرام لنده وبهمیی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر نمود.

در پیام سید محمد موحد امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگداشت امام برای ما ، جنبه اعتقادی ، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ملّی دارد.
رهبر حکیم نظام جمهوری اسلامی ۱۳۶۹/۳/۲

سالها می‌گذرد و حادثه ها می آید
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

۱۴ و ۱۵ خرداد ماه تداعی کننده دو رویداد بزرگ و فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و حول محور شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی«ره» است.

۱۵ خرداد نقطه عطف و سرآغاز نهضتی است که شگفت انگیز ترین پدیده قرن و عظیم ترین حماسه مردمی یعنی انقلاب اسلامی مبتنی بر تحقق اسلام ناب محمدی و اراده مردم ایران را رقم زد و موجب بهت و شگفتی جهانیان گردید.۱۴ خرداد نیز سالروز پرواز عارفانه و ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی خمینی کبیر است.

در سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی،ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات آن رهبر جهادی و جهانیِ اسلام و با ادای احترام به شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد، بار دیگر با آرمان های آن امام راحل پیمان می بندیم که در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دریغ نورزیده و همگی از سربازان همیشگی خلفِ صالح و شایسته ایشان یعنی مقام معظم رهبری«مدظله العالی» خواهیم بود.

سید محمد موحد
نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت