پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اردیبهشت 1395 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 1467

دولت در عمل به اقتصاد مقاومتی توجه جدی داشته باشد

صدای جنوب:ائمه جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: دولت در عمل به اقتصاد مقاومتی توجه جدی داشته باشد.  حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان، اظهار داشت: انسان با تقوا نزد خداوند متعال و سبحان […]

۱۳۹۵۰۱۲۳۱۲۳۸۰۸۶۵۷۴۹۰۰۷۴صدای جنوب:ائمه جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: دولت در عمل به اقتصاد مقاومتی توجه جدی داشته باشد.

 حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان، اظهار داشت: انسان با تقوا نزد خداوند متعال و سبحان پاداش بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه انسان با رعایت تقوا با خداوند متعال و سبحان ارتباط نزدیک و خوبی برقرار می‌کند، عنوان کرد: رعایت تقوای الهی سبب نجات انسان در دنیا می‌شود.

امام جمعه گچساران با اشاره به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نام‌گذاری شده است، تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است.

حجازی با تأکید بر اینکه دولت باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کند، گفت: دولت نه در شعار بلکه در عمل باید به اقتصاد مقاومتی توجه جدی داشته باشد.

وی تصریح کرد: همه مسئولان باید برای اجرای شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نام‌گذاری شده، تلاش و همکاری کنند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه همه مسئولان اجرای شعار امسال را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: پیشرفت کشور با تلاش همگانی انجام می‌گیرد.

حجازی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ در کشور است، گفت: آمریکا یک شیطان بزرگ بوده و خیرخواه ملت ایران اسلامی نیست.

وی با تأکید بر اینکه باید جلوی نفوذ دشمنان در کشور گرفته شود، تصریح کرد: الحمدالله اقتدار ایران اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود.

امام جمعه دهدشت: ضرورت برخود قاطع با سارقان مسلح و متعدیان به اموال مردم

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت نیز ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: حضرت علی(ع) می‌فرماید اگر از گناهان پرهیز کنید به درجات بالا راه می‌یابید.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آنچه سبب می‌شود که انسان رشد کند و متعالی شود تقوا، نماز و عبادت است، عنوان کرد: آنچه انسان را به پایین‌ترین درجه می‌رساند گناه و معصیت است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید برخورد جدی و قاطع با سارقان و متعدیان به اموال مردم و به خصوص سارقان مسلح داشته باشد، تصریح کرد: سارقانی که با کشیدن اسلحه رعب و وحشت را در میان شهر و شهروندان ایجاد می‌کنند باید در اسرع وقت دستگیر و به اشد مجازات برسند.

حسینی با اشاره به اینکه شنبه ۴ اردیبهشت برابر با ۱۹ رجب سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) در سال ۶۲ ه.ق است، افزود: حضرت زینب الگوی مناسبی برای همه ما انسان‌ها از زن و مرد برای دفاع از حریم ولایت و دین اسلام است و او با تمام وجود مثل پروانه گرد شمع چرخید و هر چه داشت فدای اسلام کرد و ما باید زینب گونه هرچه داریم در راه اسلام بدهیم.

وی به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: الگوی بانوان جامعه اسلامی باید حضرت زینب (س) و اهل بیت عصمت و طهارت باشد نه این فیلم‌های ماهواره‌ای که امروزه متاسفانه تاثیر بسیار منفی را بر حجاب زن‌ها و دختران ما گذاشته که انسان از نگاه به آنها شرم دارد.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به اینکه پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان با غیرت، مردانگی و انسانیت ناسازگار است، تصریح کرد: چون حیا جریان انسانی‌ست و نه اسلامی و مرتبه انسانی، انسان اقتضا می‌کند که اهل حیا، عفت و حجاب باشد.

حسینی با بیان اینکه یکشنبه ۵ اردیبهشت مصادف است با شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس بر اثر طوفان شن در سال ۱۳۵۹، افزود: حضرت امام (ره) فرمود شن‌ها هم جنود الهی هستند و اگر کسی در مسیر حق قدم بردارد خداوند از او دفاع می‌کند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه پنج شنبه ۹ اردیبهشت روز شوراها و هفته شهر و شهروند است، گفت: شورا و شهرداری باید متوجه مشکلات مردم، توسعه شهر، زیبایی و نظافت شهر باشد.

حسینی با اشاره به اینکه اختلافات شورا و شهرداری به منافع مردم و شهر ضرر می‌رساند، تصریح کرد: شورا باید متوجه جذب اعتبارات باشد و از بیرون برای کار و تلاش در شهر اعتبارات جذب کند و اختلافات سبب می‌شود که خدمات شهری زمین بماند و انجام نشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت