پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1403 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 146850

«بهرامی» در نامه ای به استاندار تعارفات را کنار گذاشت/ترکیب اعضای انتخاباتی استان از یک تفکر خاص است /موجبات مشارکت حداکثری را فراهم کنید

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای خطاب به سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن خواهان ایجاد ترکیب هیات اجرایی از تمام تفکرات سیاسی شد .

صدای جنوب:

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای خطاب به سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن خواهان ایجاد ترکیب هیات اجرایی از تمام تفکرات سیاسی شد .

به گزارش صدای جنوب ، در متن محمد بهرامی آمده است ؛

همانگونه که مستحضرید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی و از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است. با توجه به اینکه کمتر از ۲۰ روز دیگر شاهد برگزاری چهاردهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری هستیم که هم در سرنوشت کشور و مردم و هم در نشان دادن چهره ی ایران اسلامی در مجامع بین المللی تأثیر بسزا دارد، ضروری و منطقی است با اتخاذ تدابیر لازم و ایجاد انگیزه و دلگرمی، زمینه ی حضور پرشور مردم پای صندوق های اخذ رأی و مشارکت حداکثری را فراهم آوریم. با عنایت به اینکه هم اکنون در حال انجام فرآیندهای قبل از روز اخذ رأی ازجمله تشکیل هیئت های اجرایی هستیم و یکی از راه های ایجاد اعتماد مردمی و زمینه سازی حضور حداکثری مردم تشکیل هیأت های اجرایی با حضور همه ی سلایق سیاسی می باشد، براساس گزارش های دریافتی از فرمانداری ها و بخشداری های استان، مشاهده گردیده ترکیب اعضای هیأت های اجرایی تقریباً به طور یکدست و فقط از یک طیف و جبهه ی سیاسی انتخاب شده است که قطعاً باعث ایجاد یأس و ناامیدی در مردم و یکی از عوامل بدبینی عموم به عوامل اجرایی انتخابات می گردد. براین اساس ضمن احترام به همه ی اعضای محترم انتخاب شده، انتظار و خواسته ی عموم این است که ترکیب هیأت های اجرایی به گونه ای باشد که برآیند همه ی گرایش های فکری و سیاسی باشند تا ضمن افزایش اعتماد عمومی به دولت و حکومت، مردم شریف از گروه های سیاسی مختلف احساس کنند معتمدین و نمایندگان آنها در فرآیندهای تعیین اعضای شعب، اخذ رأی و شمارش آرا حضور دارند. بدون شک دستور حضرتعالی در خصوص تحقق این مهم موجب دلگرمی و شور و نشاط بیشتر مردم و مشارکت بالا در انتخابات پیش رو همچون اسفند ۱۴۰۲ در استان خواهد شد.

لذا در راستای چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت که از مهمترین مأموریت های ستاد انتخابات می باشد خواهشمند و ضروری است دستور فرمایید در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع و استفاده از همه ی گروه های سیاسی در ترکیب هیأت های اجرایی د

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت