پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1403 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 146855

۷٠٠ کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد/تحویل در دولت سیزدهم

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۷۰۰ کلاس درس طی دوره ۳ ساله دولت سیزدهم تحویل آموزش و پرورش استان شد.

محمد جمالی ظهر سه شنبه در سومین نشست مشترک شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان افزود: طی مدت ۳ ساله دولت سیزدهم، ۷٠٠ کلاس درس در استان ایجاد و تحویل آموزش و پرورش شد.

وی ابراز داشت: همچنین قریب به ۴ هزار جذب معلم طی ۳ ساله اخیر در آموزش و پرورش استان از طریق آزمون داشتیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: تمامی امکانات، فضا، نیروی انسانی و شرایط لازم برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید پیش رو مهیا است.

وی با بیان اینکه همه اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در مهر ماه پیش بینی شده است، افزود: برای بازگشایی مدارس در مهرماه هیچ کم و کاستی وجود ندارد و در تلاشیم با توزیع به هنگام کتب درسی و پست بندی منظم معلمان، تمامی مدارس استان در مهر ماه بدون هیچ گونه خلل و یا تأخیری بازگشایی شود.

وی، گفت: این نشست با هدف تعامل و هم اندیشی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق، به موقع و هنرمندانه برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر برگزار شد.

جمالی، ضمن اشاره به نقش مهم صدا و سیما در تبیین و اطلاع رسانی فعالیت‌های آموزش و پرورش، رسانه ملی را همراه و یاور همیشگی آموزش و پرورش دانست و افزود: جشنواره «الف تا» فرصتی مناسب برای پرورش ایده‌های خاص و بستری مناسب برای نشر و اشاعه ایده‌ها و تجارب خاص در مدارس است.

وی ابراز داشت: این جشنواره بزودی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و برای معرفی دستاوردها و موفقیت‌های معلمان و دانش آموزان استان در این جشنواره بیش از پیش نیازمند رسانه ملی هستیم.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت