استاندار با بیان اینکه به منظور توسعه ارتباطات با مردم در دولت مردمی و برقراری ارتباط دو سویه بین دولت و مردم این برنامه ها برقرار است، افزود: خدمت رسانی به آحاد مردم بین مسئولین یک رقابت باشد و باید برجسته تر از همیشه تسریع یابد.
وی تحسین و تکریم مردم را وظیفه مهم و اساسی دانست و عنوان کرد: مدیران مردمی بیشتر حمایت و پشتیبانی می شوند.
احمدزاده بر ارتقای سطح پاسخگویی مؤثر، فراهم کردن شرایط برای دیدارهای مردمی و بهبود و سرعت بخشی در روند رسیدگی به مطالبات آنها، دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره تاکید کرد و گفت: این دیدارها  باید نتیجه اثر بخش داشته باشند.
استاندار اشتغال را یکی از اولویت های مهم استان دانست و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مردم در تولید و ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: توسعه اشتغال و تولید در همه حوزه‌ها چیزی است که باید همه جانبه بر آن تمرکز داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بیشترین مراجعین متقاضی شغل هستند عنوان کرد: ما مسائل و قوائد اصلی اشتغال را در استان برنامه کار قرار داده ایم و باید بیشتر به آن پرداخته شود چرا که اگر این مشکل و خواسته حل شود سایر مشکلات و مسائل حاشیه‌ای نیز رفع خواهند شد.
استاندار خاطرنشان کرد در سفرها و بازدیدها، ملاقات های عمومی، درخواست های مردمی از رؤسای ادارات، سایر دستگاه های اجرایی استان و بانک ها، بیشترین و مهمترین مطالبات مردمی گزارش داده می شوند که بر روی آنها تمرکز بیشتری صورت می‌گیرد.
استاندار در خصوص مطالبه گروه پزشکی مبنی بر صدور مجوز احداث خیریه درمانی دستور لازم در این خصوص را صادر کرد.
احمدزاده به نقش مدیریت مصرف در پایداری شبکه برق استان تاکید کرد و گفت: هر ساله با آغاز فصل گرما نگرانی‌هایی برای تثبیت و پایداری شبکه ضروری بوده که با راهکار درست مصرف کردن و صرفه جویی از این نگرانی ها کاسته خواهد شد.

در این برنامه ملاقات مردمی، مراجعه کنندگان برای پیگیری و رسیدگی به خواسته ها و رفع مشکلاتشان فرم ارتباط مردمی با دستور استاندار را دریافت می کردند تا برای اقدام، مراحل برایشان مشخص و روشن باشد.
در این دیدار شماری از هم استانی ها براساس برنامه ریزی انجام شده بیش از دو ساعت از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با سید علی احمدزاده استاندار، علی محمد روستا معاون عمرانی، سید احسان عسکری معاون اقتصادی و قلی پور مدیرکل حوزه بازرسی مطرح و پاسخ دریافت کردند.