پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1403 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 147271

امام جمعه کهگیلویه:

همدلی دادستان و رییس دادگستری ارزشمند است

صدای جنوب: حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در دیدار مسئولین قضایی کهگیلویه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد:اگر نهاد قوه قضائیه بی تفاوت و خنثی بود دشمن هجمه نداشت نگران نباشید دیگران چه می گویند شما به حکم شرع و قانون عمل می کتید کاری که برای خداست […]

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در دیدار مسئولین قضایی کهگیلویه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد:اگر نهاد قوه قضائیه بی تفاوت و خنثی بود دشمن هجمه نداشت نگران نباشید دیگران چه می گویند شما به حکم شرع و قانون عمل می کتید کاری که برای خداست خدا یاری می کند.

امام جمعه کهگیلویه خواستار حفاظت از انفال و منابع طبیعی در شهرستان شد و افزود: در خصوص پرونده‌های انفال قاطعانه و بدون ملاحظه برخورد کنید.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه از حمایت قوه قضاییه نسبت به امربه معروف و نهی از منکر تشکر کرد و گفت: همدلی دادستان و رییس دادگستری ارزشمند است.

وی همچنین خواستار برخورد جدی با اسلحه مجاز و غیر مجاز در شهرستان شد و افزود: اسلحه به دستان آرامش عمومی را به مخاطره می اندازد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به وضعیت تالارها گفت: قانون تکلیف کرده سالن‌ها جدا باشند در استان ما تفکیک نیست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت