پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 تیر 1403 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 147626

امام جمعه گچساران؛همه برای عزت ایران اسلامی پای صندوق های رای حاضر شوند

امروز روز سرنوشت سازی برای ملت ایران اسلامی است، روز رأی‌گیری و فرایند رأی دادن و اخذ رأی، انتخابات نمایش عظیم احساس مسئولیت مردم برای تعیین سرنوشت خود و کشورشان است.

صدای جنوب؛

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته اظهار کرد: امروز روز سرنوشت سازی برای ملت ایران اسلامی است، روز رأی‌گیری و فرایند رأی دادن و اخذ رأی، انتخابات نمایش عظیم احساس مسئولیت مردم برای تعیین سرنوشت خود و کشورشان است. انتخابات نمایشی بزرگی از دل‌بستگی مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: هر چه دل‌بستگی و عشق به ایران اسلامی بیشتر باشد حضور هم باید پررنگ‌تر باشد اگرچه بین مردم اختلاف‌سلیقه برای رأی دادن وجود دارد اما این‌ها در کشورمان طبیعی است اما مهم‌تر نیز آن تعهد جمعی است که بین مردم وجود دارد که قابل‌ستایش است و آن حضور باشکوه مردم برای صیانت از نظام اسلامی است لذا امروز همه باید برای عزت ایران اسلامی پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

خطیب جمعه گچساران گفت: بنابراین هرکسی که دلسوز نظام اسلامی و دنبال ساختن ایران اسلامی است باید به عرصه انتخابات وارد شود. امروز شاهد یک مانور سیاسی بزرگ در دفاع از نظام اسلامی هستیم و هیچ کجای عالم این‌چنین حضوری را نداریم. حقیقتاً انتخابات در کشورمان یک زلزله سیاسی برای دشمن و روز جشن و نشاط ملت و دوستان جمهوری اسلامی است و این مردم‌سالاری دینی است که مردم را به صحنه انتخابات وارد می‌کند که جای تشکر دارد.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: مردم از قافله خیر عقب نیافتند و زودتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند چراکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی یعنی اعتماد به‌نظام اسلامی؛ امروز دشمن با ترفندهای مختلف سعی در ناامیدی مردم دارد و می‌خواهد اعتماد مردم به انقلاب اسلامی را کمرنگ کند و تلاش می‌کند تا جلوی مشارکت گسترده ملت را بگیرند که به حول و قوه الهی بار دیگر ملت ما با حضور گسترده در انتخابات سیلی محکم‌تری به دشمنان خواهد زد.

حجت‌الاسلام هاشمی منش اظهار کرد: مسئله دیگر انتخابی است که دنبال آن هستیم و نباید رقابت‌ها تبدیل به کینه و کدورت بین مردم شود، ملت ایران همه در مقابل دشمنان یکدست و یک‌صدا هستند و این سلایق سیاسی نباید تبدیل به کینه شود. البته مناظرات نامزدها فرصت مناسبی برای مردم و انتخاب درست فراهم کرد اما عیوبی هم داشت که باید برطرف شود و آن سیاه نمایی‌ها، تخریب‌ها، شایعات و بی‌انصافی‌ها باید جبران شود و مردم با حضور پای صندوق‌های رأی نشان دهند اهل بصیرت هستند و بهترین را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: مردم عزیز امروز روز بسیار مهمی برای همه خواهد بود و روز بر مسند نشاندن یک نگاه، یک تفکر و یک جریان بر کرسی ریاست جمهوری است، روزی که شما مردم تعیین می‌کنید چه کسی باید بر این کرسی بنشیند و برای آینده کشورمان تصمیم بگیرد لذا سعی کنید با دقت و با بصیرت انتخاب کنید و هیجان‌زده عمل نکنید و تقلیدهای کورکورانه را کنار بگذارید با دقت، با تأمل و بدون از هیجان انتخاب درستی داشته باشید که همه باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

خطیب جمعه گچساران گفت: بنابراین کارنامه و مواضع افراد را نسبت به انقلاب، ولایت و موضوع گیری در مقابل دشمن را بسنجیم و با چشم‌باز، با دقت و به‌دوراز هیجان انتخاب کنیم پس کسی را انتخاب کنیم که به اسلام و انقلاب پایبند باشد و مردم دارد باشد و ولایت را باور داشته باشد و خدمت به مردم را یک حسنه بداند نه یک فضا برای ضد و بندهای سیاسی و مردم باید با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب و با بررسی دقیق فر اصلح را انتخابات کنند.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: اطرافیان نامزدها را ببینیم چراکه همین افراد فردا روزی قرار است مسئولیت‌های بزرگی را عهده‌دار شوند و این مسئله خود ملاک و معیار مهمی برای مردم خواهد بود.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت