پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 تیر 1403 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 147634

پیام قدردانی فرماندار شهرستان بهبهان از حضور شهروندان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

فرماندار شهرستان بهبهان از حضور شهروندان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی و ازمردم برای حضور در دوره دوم این انتخابات دعوت نمود.

صدای جنوب:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهمیم، بصیر و آگاه شهرستان بهبهان، بار دیگر در یک عرصه مهم داخلی نقش آفرینی نموده و تاثیر خود در معادلات سیاسی و اجتماعی را نمایان کردند. بدون شک برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، یکی از آزمون های سختی بود که با توجه به مدت کوتاه قانونی برای ایجاد آمادگی در حوزه انتخابیه نیاز به صرف توانی مضاعف و همت و تلاشی دوچندان داشت اما با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر عوامل محترم اجرایی اعم از هیئت های محترم اجرایی، نظارت و ستاد انتخابات شهرستان و همچنین پشتیبانی دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی به لطف الهی به بهترین شکل صورت گرفت تا زمینه برای حضور مردمی فراهم گردد. در سوی مقابل مردم خونگرم، نجیب و اصیل شهرستان بهبهان همپا و همراه با سراسر کشور در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان با حضور آگاهانه خود و رقم زدن مشارکت ۳۷ درصدی نقش اثر گذار خود را ایفا نمودند. این عوامل دست به دست هم داد تا به لطف الهی انتخاباتی امن، سالم، مشارکتی و با حضور همه سلایق سیاسی، در کمال صحت و بدون خدشه در سایه قانون و رعایت الزامات قانونی برگزار نموده و برگ زرینی دیگری در تاریخ وطن رقم بزنیم.
اینجانب لازم میدانم ضمن تقدیر، سپاسگذاری و تشکر از تمامی عوامل اجرایی اعم از هیئت محترم نظارت شورای نگهبان، هیئت محترم اجرایی، همکاران عزیز در ستاد انتخابات و فرمانداری و همچنین دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی، از حضور با بصیرت مردم فهیم و آگاه شهرستان بهبهان در این انتخابات قدردانی و سپاسگذاری نموده و همه عزیزان را دعوت می نمایم برای تکمیل این حماسه ملی و امتداد و استمرار نقش اراده و خواست خود در مرحله دوم انتخابات روز ۱۵ تیرماه نیز حضوری پرشور داشته باشند.
با تقدیر و احترام
سیدولی الله موسوی
فرماندار شهرستان بهبهان

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت