پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1403 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 147722

جلیلی: برخی می‌خواهند دوباره به سمت دشمنان اصلی ایران و انقلاب بازگردیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز برخی در کشور به دنبال دوستی مجدد با دشمنان ایران اسلامی و امتیاز دادن به آنها هستند و می‌خواهند همان نسخه غلط که ۸ سال بیکاری رکود رشد منفی را برای کشور به دنبال داشت بپیچند.

به گزارش صدای جنوب ، “سعید جلیلی” امروز (سه شنبه) در اجتماع بزرگ‌ مردم استان لرستان در محل استادیوم “شهید چاغروند” خرم‌آباد افزود: خدا را شاکرم که امروز این توفیق و افتخار را پیدا کردم تا در استان لرستان و شهر دوست داشتنی در جمع شما مردم غیور حضور یابم.

وی بیان داشت: امروز برای یک هدف بزرگ جمع شده‌ایم برای یک انتخاب بزرگ و در یک دوراهی برای یک انتخاب هستیم.

جلیلی تاکید کرد: در مباحث تلویزیونی و سخنرانی‌ها می‌شنوید که دو نگاه بیان می‌شود و امروز یکی از موضوعات مهم این است که آینده‌ای که می‌خواهیم باید چگونه باشد؟

وی ادامه داد: عده‌ای مشکلات ضعف‌ها و آسیب‌ها را می‌بینند و پیشاپیش ناامیدی و ما نمی‌توانیم را به جامعه القا می‌کنند حتی می‌گویند دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی امکان‌پذیر نیست.

این نامزد ریاست جمهوری اضافه کرد: راه حل این دسته نیز این است که به دنبال راهی که هیچ وقت نتیجه نداده برویم و به چند قدرت جهانی که بیشترین دشمنی را با ما دارند امتیاز داده تا بلکه مشکلاتمان را رفع کنیم.

جلیلی تصریح کرد: طرف مقابل ۱۵ بار تایید کرد که ایران به تعهداتشرعمل کرده اما آنها زیر قولشان زدند که مشکلاتی را برای کشور به دنبال داشت، حالا عده ای همان را دوباره مطرح می‌کنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اما راه دیگر، راهی است که امام شهدا و رهبری به ما یاد دادند و آن خودباوری است که یک جهان فرصت برای ما ایجاد کرده و ثمره آن باید یک ایران جهش باشد.

وی گفت: اگر صحبت از یک ایران جهش می‌کنیم شعار نیست، بلکه برنامه است و اگر ملت ما این مسیر را انتخاب کند از روز شنبه با قدرت آن را آغاز خواهیم کرد.

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر ایرانی از زن مرد پیر و جوان همه و همه باید در این حرکت بزرگ نقشی پرشکوه ایفا کنند

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت