پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1403 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 147854

برنامه‌های جلیلی در راستای رفع مشکلات کشور است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: آقای جلیلی برای رفع مشکلات کشور برنامه دارد و از همان روز اول به فکر رفع مشکلات خواهد بود.

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، ستار هدایتخواه در گردهمایی فرهنگیان حامی سعید جلیلی که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: در نگاه دینی ما انتخاب و رای دادن ادای یک امانت است و فرمان خداوند این است که امانت را به اهلش بسپاریم، اهلش هم فردی است که صلاحیت را برای احراز آن جایگاه داشته باشد که باید بگردیم و پیدا کنیم و اگر به کسی رای دهیم که شایسته‌تر از او هم پیدا می‌شد به خدا، پیامبر، همه مؤمنین خیانت کرده‌ایم چرا که سرنوشت یک نظام و بلکه یک قوم در دستان ما است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اگر به واسطه رای ما افراد ناصحیح قرار گیرد قابل جبران نیست افزود: براساس آنچه رهبری تاکید دارند برای اینکه در موقعیت حساس درست تصمیم بگیریم و امانت را به اهلش بسپاریم نیاز به بصیرت است و باید وظیفه خود را بدانیم و تشخیص دهیم.

هدایت‌خواه با طرح این سوال که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟ گفت: وظیفه امروز ما این است که به موقع در عرصه‌ها حضور داشته باشیم، برخی‌ها در حادثه کربلا آمدند اما دیر آمدند.

وی بیان کرد: یکی دو روز آینده سرنوشت نظام و امت اسلامی متاثر از حضور ما خواهد بود و در حال حاضر حضور در انتخابات و معرفی فرد اصلح به مردم وظیفه همه ما است

.وی با اشاره به دولت یازدهم و دوازدهم آن را دولت خسارت دانست و به ذکر چند نکته از خسارت‌های دولت روحانی پرداخت و گفت: دولت روحانی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان را در قالب ارز ۴۲۰۰ به باد داد، ۶۰ تن طلا را به غارت بردند و ۴۰۰ میلیون بشکه نفت را با قیمت پایین ۲۰ تا ۳۰ دلاری فروختند.

هدایت‌خواه به خسارت‌های ناشی از تعطیل بودن دولت روحانی پرداخت و گفت: آقای روحانی دولت تعطیلی مسکن است و وزیرش افتخار می‌کند که یک واحد مسکن افتتاح نکرده است، علاوه بر این، دولت روحانی دولت تعطیلی رشد اقتصادی و تعطیلی فروش نفت است و فروش نفت را به ۳۰۰ هزار بشکه در روز کاهش داد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: دولت یازدهم و دوازدهم بسیاری از واحدهای صنعتی مانند هپکو اراک با ۱۸۰۰ دستگاه را به تعطیلی کشاند، همین کارخانه قند یاسوج در دوره اصلاحات طی یک واگذاری فساد آلود واگذار شد در دولت احمدی‌نژاد سرپا شد اما در دولت روحانی واگذاری معیوبی شد که با حکم قوه قضائیه که آیت‌الله رئیسی آن زمان رئیس قوه قضائیه بود باطل شد و در دولت سیزدهم به چرخه تولید شد.

وی ادامه داد: دولت روحانی دولت تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای بود، فراموش نمی‌کنیم در همین دوره در آب سنگین اراک بتن ریختند و سانتریفیوژها را جمع کردند.
نماینده ادوار بویراحمد و دنا گفت: دولت روحانی دولت تعطیلی خرید واکسن به بهانه FATF و قطع ارتباط با اکثر کشورهای دنیا و کشورهای همسایه است و تعطیلی بسیاری از پروژه‌های عمرانی بزرگ کشور و تعطیلی رشد اقتصادی از دیگر خسارت دولت روحانی است.هدایت‌خواه عنوان کرد: دولت روحانی دولت خود تحقیری و ذلت بود، دولتی که گمان می‌کرد با لبخند می تواند نظر کشورها را عوض کند و امروزه نگاه آنها نگاهی است که می‌گویند ایران قفس است
.نماینده ادوار بویراحمد، دنا و مارگون گفت: دولت رئیسی وقتی بخواهد این خسارت‌ها را جبران کند زمان می برد، شهید رئیسی زمانی که دولت را تحویل گرفت مسئولان دولت قبل به او گفتند پول برای پرداخت حقوق مرداد ماه کارکنان نداریم اما ایشان سعی کردند با یک کار جهادی مشکلات را حل و
و به کار جهادی تبدیل کنند

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت